10 Ağustos 2009 Pazartesi

3G Reklamları Ve Yüksek Dozda Sakinleştirici!!!


Bir 3G fırtınasıdır gidiyor. Hangi kanalı açsam farklı bir 3G reklamı.Ama O turkcell felaketi de ne? Garip kılıklarda sinir bozucu 3 kız merak ne güzel şey güzel şey merak!!! diye kafalarını oynattıkça ekran karşısında deliriyorum, kanalı değitiriyorum başka bir kanalda tekrar çıkıyor:S Dünya tatlısı Hidayet Türkoğlu bile reklam yüzünden itici gelmeye başladı gözüme :) Tek bir reklam Turkcell'i baltalamaya yeter mi ? bilmiyorum ama diğer operatörlerin hızla yükseldiği ortada. Cengiz Semercioğlu en iyi 3G reklamının Şafak Sezer'li Vodofone olduğunu söylese de, ben en çok Avea'nın reklamlarını beğendim.Karakterler sevimli , "Konuşma Aşkı" sloganı ile mesaj açık. Avea kullanıcısı olmasam da 3G reklamları arasında ruh sağlığıma zarar vermeyen tek reklam Avea'nınki. Turkcell'in reklamı yayından kalkana kadar televizyondan kaçmak en iyi çözüm.

1 yorum:

  1. çoğunluk hidoyu samimi bulsa da ben en çok ona ifrit oluyorum. adamı normalde seviyodum ama o garip hareketlerinden ve şarkı söylemeye çalışan kısık sesinden sonra gözümden düştü yani:P

    YanıtlaSil