31 Ağustos 2009 Pazartesi

Ali Kırca VS Şirin Baba



Az önce Televizyonda ak sakallı bir amca gördüm :) Tam zaplarken ekrandakinin Ali Kırca olduğunu fark edip hemen kumandayı elimden bıraktım ama kendime gelmem bir kaç dakikayı buldu :)

Sevgili Ali Kırca yeni sezona şirin baba olarak başlamış, bir kırmızı şapkası eksik.Kışın boynundan çıkarmadığı kırmızı atkısının yanında ona birde kırmızı şapka hediye edersek tam olacak :)

Yarın Show Tv ana habere bir göz atın derim. Kim bilir, iyi bir çocuk olursanız belki şirinleri bile görebilirsiniz :)

11 yorum:

  1. emin ol ki az önce aynı şey bana da oldu :D

    YanıtlaSil
  2. inanmıyorum aynı şeyi az önce ben de yaşadım, ben de şirin babaya benzettim, ben de katıla katıla güldüm..

    bunun devamı gelecektir:))

    YanıtlaSil
  3. hepimiz aynı düşüncedeyiz bir arkadaşım da robinson cruise a benzetmiş :) bakalım başka neler çıkacak :)

    YanıtlaSil
  4. Ya bende bugün gördüm ramazandan dolayı sanırım böyle bir stile bürünmüş kendisi.Gözlerimin alışması biraz uzun sürecek gibi :S

    YanıtlaSil
  5. Yaa olay budur işte :) Sex skandala sonrası görmeyeyim diye tv açmıyorum sen gözüme soktun ahah :O

    YanıtlaSil
  6. yazdıklarına katılıyorum. gerçekten ne o hal öyle...tarz yapmış herhal kendine ama insan seyretmek istemiyor.....

    YanıtlaSil
  7. ahahha süper yorum :)) korkunç olmuş ama :/

    YanıtlaSil
  8. umarım ali kırca bir an önce keser bu sakalları :)

    YanıtlaSil
  9. malum ramazan, Ali dede ayak uydurmuş aya :p

    bunu akmerkezde gormustuk, arkadaş selam verdi o da selam verip güleç yüzüyle halimizi hatrımızı sordu, kendisi tevazı sahibi sıcak bir insan. sırf bu yuzden seviyorum:p

    YanıtlaSil
  10. Ali Kırcayı görmediğimiz hal kalmadı zaten:)

    YanıtlaSil
  11. çok benziyolar:):)ben de şirin babayı hep kenan ışıka benzetirim :D:D

    YanıtlaSil