26 Ağustos 2009 Çarşamba

Araba Kullanma Sorunsalı

Bazen kendime olan güvenim tavan yapıyor. Ne görsem ne var canım ben de yaparım bunu diyerek her şeyi becerebileceğimi düşünüyorum. Aslında öyle. Bir şeyin peşinden koşarsanız hiçbir şey imkansız değil bu hayatta. Yada öyle sanıyordum diyelim. Sorun şu ki ben araba kullanamıyorum!!! Debriyaj, gaz, fren, vites, sinyal derken arabada cinnet geçiriyorum.Vites değiştireceğim diye debriyaja basıyorum o arada vitesi atamıyorum onunla uğraşırken ayağım gaz pedalında almış başını gitmiş off çok zor çok:(

Oturduğum sitede pratik yapmaya çalışıyorum zaman buldukça. Çocukların eğlencesi oldum iyice "Aaa Mia araba kullanıyor haydi bakalım eğlenelim biraz" diye doluşuyorlar arka koltuğa hep beraber hoplaya zıplaya( bu hoplayıp zıplamak neşeden değil tamamen debriyaj gaz sorunu yüzünden) gidiyoruz.En son yokuştan arabayı kaldırmam 20 dakikamı aldı.Kısacası bu araba kullanma konusu ömrümden 10 yıl götürdü.Bu arada bu kadar kötü kullanmama rağmen ehliyetimi geçen sene aldım.Ama merak etmeyin adam gibi kullanmayı öğrenene kadar trafiğe falan çıkmayı düşünmüyorum :)

Sanırım otomatik vites arabalar manuellere göre birazcık daha pahalı. O zaman şöyle bir şey olsun bu arabalar kadın sürücüler için daha ucuz olsun herkes mutlu olsun:) Yetkililer duyun sesimi :)


"Hödö Hödö Yapma Arkadaşım Bana"

6 yorum:

  1. Miacım, 6 yıllık ehliyetim var. Ben de kullanamıyorum:) Benim sorunum kullanmayı İzmir'de öğrenmem. Orda çok rahat kullanıyordum, İstanbul'da bir kere çıktım trafiğe. Çığlıklar atarak 4-5 km gittim sonra çektim kenara babama verdim:) O gün bugündür site içinde bile dur kalk yapmıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. otomatikler daha cok yakıt harcıyor ekstradan :D alışırsın vura kıra zamanla :p

    YanıtlaSil
  3. çillim: İstanbul'da araba kullanmak gerçekten ayrı bir yetenek istiyor.Ama yanlız olmadığımı bilmek rahatlattı şu an beni :)

    Beardy : Araba benim olsa vurucam kırıcam umrumda olmayacak ama araba babamın malum erkeklerin arabalarıda pek bir kıymetlidir. Ekstra bir sorumluluk ve gerginlik alıyorum üzerime kullanırken :)

    YanıtlaSil
  4. bende bu yaz alacaktım kendime sonra bu üni işi çıkınca parayı oraya harcamam gerekti :D gerçi toplu-taşımayı seviyorum, arabamda olsa toplu-tasımayla seyahat ederim şehir içi..

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. eet eet benim de kesinlikle bu kış üstüne gitmem gereken bi durum bu. ikibinbeşten beri ehliyetim var die geziyorum, ama arabayla değil. otomatik vitesli bi araba lazım işte, hayır niye kasiim ki kendimi vites deiştir filan, diymi. neyse

    YanıtlaSil