14 Ağustos 2009 Cuma

Beer House ; Bugüne Kadar Nasıl Saklandın Benden ?


Bir bira sever olarak Beer House'ı bugüne kadar keşfedemediğime inanamıyorum.Anlatmaya nerden başlasam bilmiyorum; Nefes kesen teras manzarasından mı ,keyifli ve sıcak ortamından mı inanılmaz lezzetli salatalarından mı yoksaaa muhabbet ve manzara eşliğinde su gibi bitirdiğimiz biralarından mı? :) İlk gittiğimiz akşam Tango gecesi vardı Tango bilmesem de piste çıkıp ortada dans eden çiftlerin arasına karışmak istedim, sonra onların ahengini bozmamak için vazgeçtim :D Taksim'e yolunuz düştüğünde Beer House 'u mutlaka ziyaret edin Sıraselviler caddesinde Belçika konsolosluğunun hemen yanında. Eğer salı günü giderseniz benim için birde tango yapıverin :)
P.S: Beni bu mekanla tanıştıran arkadaşım Kenan'a teşekkürü borç bilirim :)))

4 yorum:

  1. bende sana bebek cafe neronun en üst katını tavsiye edeyim :) cafe neroda çay da çıkıyor, bebek simitçisinden bir simit birde yanına çay ( latte demiyorum latte kuscam artık =P ), simide göz diken sercelerle beraber harika bebek manzarasına karşı güzel bir gün geçirebilirsin..

    YanıtlaSil
  2. süpermiş , yaz bitmeden tadını çıkarmak lazım şu terasların.Gideceğim en kısa zamanda gidince yazarım beardy'nin önerisi diye :)

    YanıtlaSil
  3. burada çalışmak gibi bir hata yaptım,aynı gün işi bıraktım.
    saçma sapan bir mekan.

    YanıtlaSil
  4. discobelle , ben çok beğendim ya tango gecesine bayıldım açıkçası :)

    YanıtlaSil