22 Ağustos 2009 Cumartesi

Coca Cola Ramazan Reklamları

Ramazanın gelmesiyle birlikte Markalar Ramazana özel stratejilerini ortaya koymaya başladı .Coca Cola "Küresel düşün ,yerel hareket et" stretejisiyle bu işin hakkını verenlerden.Bu seneki reklamlarında dünya güzeli bir bebeğin ramazanla ilgili yorumları yer almış.Anne çeşit çeşit yemekler yapıyor, abi koşa koşa poşetleri taşıyor , Herkes anlayışlı ,süper neşeli. Ramazandaki aile ,paylaşım ,yardımlaşma kavramları çok güzel öne çıkarılmış.Bayıldım :)

PS: Coca Cola'yı Kapitalizmin ve Amerikan Emperyalizminin simgesi gibi gören pek çok insan var ama işin bu kısmına hiç girmiyorum çünkü pazarlama herşeyi heryerde satabilmek demek.Coca Cola'da bunu güzel başarıyor.

Coca-Cola Ramadan 2009 from Firat Yıldız on Vimeo.

3 yorum:

  1. amerikan emperyalizminin simgesi olarak görenleri anlamam zaten,birde tüketmez neymiş amerikan malıymıs :D paranın hakkını kim veriyosa ondn yaparsın alısverisini..

    reklam güzel coke bunu her ramazan yapıyor..ramazan menulerı cok hos ama fast foodla ziyan etmek istemıyorum o deli açlığımı :D

    sana mim yaktım blogumda :D

    YanıtlaSil
  2. ben de her seferinde zevkle izliyorum, bebişin seslendirmesi de süper olmuş. Bu kadar tanıdık ünlü bir ses olmasına rağmen çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  3. beardy: içme aç karnına miden delinir :D

    e hali : seslendirmeye bende bayıldım özellikle ikinci reklamda bir annemm diyişi varki bitiriyor beni çok cici :)

    YanıtlaSil