20 Ağustos 2009 Perşembe

Evlen benimle Jesse, olmadı dünya ahiret dayımsın :)



9O ların ünlü dizisi Full House'ı izlemeyen var mı ?Çok tatlı bir aile dizisiydi.Şimdiki İt-girl ler Mary Kate ve Ashley Olsen'da neredeyse bu dizide doğmuş ,büyümüş ,meşhur olmuşlardı. Ben bütün çocukluğumu oradaki Jesse dayı gibi bir adamla evleneceğimi düşünerek geçirdim :) Bugün John Stamos'un resmini görünce aşkımın hiç bitmeyeceğini anladım.Bu sempatik adamı izlemek isterseniz şimdilerde Jake in Prosses ve E.R da arz ı endam etmekte. Kaçırmayın! :)

3 yorum:

  1. mary kate & ashley aklıma geldikçe guluyorum ya, harıkalardı dizide.. kucukken daha guzellerdi + sevimlilerdi

    YanıtlaSil
  2. Ben de kucukken pek asiktim buna! Hayatim boyu da esmer adamlara hasta olmaya devam ettim zaten :) Higginscim de kara kas uzun kirpik cok sukur ;)

    YanıtlaSil
  3. jesse dayı yaşlanmış bea:)

    YanıtlaSil