30 Ağustos 2009 Pazar

"Hadise" Gel Beraber Dövme Yaptıralım!


Dövme yaptırmak uzun ve düşünceli bir süreç . Vücudunuzda ömür boyu taşıyacağınız bir sembolün elbette sadece size özel ve sizi anlatan bir şey olmasını istiyorsunuz. Benim çok sevdiğim 3 tane dövmem var.Özellikle bir tanesini çok aradım tamamen beni anlatan bir yazı olmasını istedim özgür olmak benim için çok önemli olduğu için ve her zaman kendi ayaklarımın üzerinde durabilecek bir kız olduğuma inandığım için Kendi kanatlarımla uçuyorum yazısını seçtim. Biraz daha gizemli olmasını istediğim için de latincesini yani Alis Volat Propriis yazısını yazdırmaya karar verdim.

Dövmemde bende çok mutluyduk taki sevgili Eurovision fatihimiz??? Hadise ben gideyim Mia'nın dövmesini enseme yazdırayım sonrada bütün röportajlarımda dövmem hakkında konuşayım Herkeste Mia'nın dövmesini görünce aaa Hadisenin dövmesinden desin demiş. Tabiki kasıtlı bir durum yok hadiseyle birbirimizi tanımayız etmeyiz :D Neyse dedim en azından dövme ensesinde unutulur yakında banada aa hadise'denmi gördün? demezler. Ama geçen gün gördüm ki bu hanım kız koluna roma rakamıyla bir tarih yazdırmış. Benimde omzumda roma rakamıyla bir tarih yazmakta. Hadise'cim o kadar dövme içinden gidip benim yaptırdıklarımı nereden buldun Çok merak ediyorum hayır o değil hiç te sevmem seni. Bu kış bir dövme daha yaptıracağım istersen gel beraber gidelim bu sefer.Bu arada Eurovision'da çok kötüydün içimde kalmıştı onu da söyleyeyim. :D

İçimi döküp rahatladığıma göre son olarak Hadise'nin çirkin dövmesinden sonra biricik kendi dövmemi de paylaşayım :) İyi pazarlaarr :)

10 yorum:

  1. Şekerim senin dövmen Hadiseninkini döver. Seninki çok daha havalı;)

    YanıtlaSil
  2. seninkini çok daha profesyonel biri yapmış .. hadise yansın dursun:D

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim hadise'de görsün ayrıca enseside çirkinmiş hıh :)

    YanıtlaSil
  4. kalıcı dövme yaptırmak buyuk cesaret ister ya =/ bi ömür kalacak vucudunda fln..

    cok aciyormu yaptırırken?

    YanıtlaSil
  5. BeArdycim onu göze alarak yaptırıyorsun zaten bence acımıyor ama herkesin acı anlayışı farklı tabi kimisi kulağını deldiririken bile çığlıklar atabiliyor :) Benim acımadı :)

    YanıtlaSil
  6. Ben dövmelerini nerde yaptırdıgını sorucam? Ben amerikada yaptırdım ilk dövmemi şimdi yenisini yaptırmak istiyorum ama kime güvensem bilemiyorum, nedense türkiyede pek steril koşullarda yapmıyolar gibi geliyo, amerikada süper dövmecileri görünce:)

    YanıtlaSil
  7. Cindrellacm; Ben kadıköyde Matkap tattoo'da Emreye yaptırdım dövmelerimi.Matkap ismi seni yanıltmasın gerçekten iyi bir ekiple çalışıyorlar :) Bunun dışında yine kadıköyde Negatif tattoo yu önerebilirim. Ben orada yaptırmadım ama pek çok arkadaşım orada yaptırdı ve çok memnunlar tatlım :)

    YanıtlaSil
  8. ''kendi kanatlarımla uçuyorum'' fikri güzel..

    dövmenin kendisi de yeri de çok hoş:)

    YanıtlaSil
  9. hadisenin tırnagının kiri olabılırmısın merak ediyorum:)

    YanıtlaSil