12 Ağustos 2009 Çarşamba

İyi Hissetmek...


İyi hissetmek için ne yaparsınız? Moraliniz bozuk ,sevgilinizden ayrılmışsınız sınavınız kötü geçmiş , patronla takışmışsınız yada kediniz elinizi tırmalamış:) Herkesin iyi hissetmek için kendine göre bir yöntemi var kimi sevdiği bir şarkıyı dinler kimi yürüyüşe çıkar benimki ayak tırnaklarıma kırmızı oje sürmek. Yaz, kış farketmez ne zaman moralim bozulsa ilk yaptığım şey ojelerimi ortaya çıkarmak.Kırmızı renk insana enerji verdiği için kendimi iyi hissetmemi sağlıyor.Bu arada kırmızı oje kısa tırnaklarda çok daha güzel duruyor ;uzun tırnaklarla fazla vamp görünebilirsiniz1!! :) Hemen şimdi kırmızı bir oje bulun ve iyi hissetmek için bir başlangıç yapın !!!!

3 yorum:

  1. Ahaha, bunu bir ben yapıyorum sanıyordum! Eskiden tangoya gittiğimde ayakkabı değiştirirken arkadaşlarım "Kışın kırmızı oje sürülür mü kim görecek" derlerdi. Ben görüyorum ve mutlu oluyorum. Yetmez mi:)

    YanıtlaSil
  2. beetlejuice bütün herkese yayalım bu mutluluk formülünü kimse görmesede olur önemli olan bizim görüp mutlu olmamız :)))

    YanıtlaSil
  3. aynı şey bende de geçerli :) ama blake lively.ninki kadar uzun saçlarım olduğu için saçlarımı yaparım , taç takarım , değer verdiğim şeyleri giyerim :)

    YanıtlaSil