16 Ağustos 2009 Pazar

Japon Sineması Beni Korkutamazsın !!!



Dün gece Apartment 1303 diye bir film izledim.Konu gayet neşeli şekilde yeni evlerine taşınan gençlerin bir anda mutfaktan gelen bir koku yüzünden çıldırıp kendilerini camdan atmalarından ibaret.Zaten 10. dk dan sonra bütün karakterler birbirine benzediği için filmden yavaş yavaş kopmanız olası.Sonuç olarak hayatımdan bir buçuk saatlik bir kayıp daha...

Japonlar; filmlerinizden değil sizden korkuyorum. Bakışlarınızdan ,garip garip heryerden çıkmanızdan , kültürünüzden ,isimlerinizden bile korkuyorum. Filmleriniz korkunç değil, korkunç olan sizsiniz! Ne olur yüzünüzü beyaza boyayıp, cep telefonuyla insanları öldürüp uzakdoğu sineması yapıyoruz biz diye gezmeyin bu size son uyarım :)

4 yorum:

  1. muhtemelen izlemiş olabilirsin ama bir de garezi dene :)
    bir tek tırsan ben olmiim ne olur yawww :)

    Bir de hayırlı olsun blogun :)

    YanıtlaSil
  2. e hali çok teşekkür ederim yeni yeni yazmaya başladım umarım yazdıkça gelişirim :)

    Garezi izledim korktum hemde çok ama dediğim gibi filmden değil filmdeki beyaz suratlı hayaletten korktum özellikle merdivenlerden yavaş yavaş inerken ödüm patladı yanlız değilsin :)

    YanıtlaSil
  3. bence caponlar anime yapmalı en iyisi:P

    YanıtlaSil
  4. Ben shutter filmini izlemeni öneririm.

    YanıtlaSil