15 Ağustos 2009 Cumartesi

Lady Gaga Ve Sahne Kıyafetleri




Lady Gaga konserinden Bahsetmişken sahnede giydiklerini (yada giymediklerini!) :) paylaşmak istedim. Kıyafetlerin hepsi çok başarılıydı ama ben en çok baloncuklu kıyafetini sevdim:) Kendisine gelince çok güzel değil ama özgüvenine hayran kaldım. Kısa sürede bu kadar başarılı olması da bu özgüvenden kaynaklanıyor bence. Farklı olup bunu dışarıya yansıtabilen kadınları çok seviyorum.İşte kıyafetler...







*Biz parmaklarımızla bile çalamıyoruz , yetenek işte:D

4 yorum:

  1. sevmiyorum gagayı, hiçbi şarkısıda hosuma gitmiyor, official forumundaki 13-17 yasındakı uyelerınden nefret ediyorum.. beyinsizler gaga gangs takımı kurmuslarda hater'lara karsı mucadele ediyorlar =D

    fotolara gelince, gerçekten iğrenc, tahammul sınırlarını zorluyor, üstüne kussam daha estetik olurdu.. madonnayıda sevmiyoru aynı sebepten, iğrenc vucutlarıyla göz zevkini, iğrnc sarkılarıyla kulak zevkini bozuyor insanın.. hande yeneride sevmiyorum.. adam gibi giyinsinler,, tiksincler..

    yaşasın jennifer lopezler, beyonceler, rihannalar, fergieler ve ismini hatırlayamadgm diğer r&B starları

    YanıtlaSil
  2. Beardy bu nasıl bir lady gaga nefreti :) rihannalara fergilere sözümüz yok ama müzik değişiyor r&b'i yerini elektronik müziğe bırakıyor. Ne yazıkki durum bu :) rihanna demişken dur bir umbrella dinleyeyim canım çekti :)

    YanıtlaSil
  3. lady gaga gülsün dünya gülsün :D hayranıyım yahuuu

    YanıtlaSil