18 Ağustos 2009 Salı

Mim Nedir? Kime Denir? Yenir mi ?

Tatlı BeettleJuice beni mimlemiş :) blog dünyasına yeni girdiğim için mim'in ne olduğunu bile bilmediğim için hemen küçük çaplı bir araştırma yapıp öğrendim iyi birşeymiş:) Birileri beni okuyormuş mutlu oldum :) Konu vazgeçemediğiniz 5 şey sıralayalım bakalım :)

1.Su: BeettleJuice gbi benimde vazgeçemediklerim aeasında hatta en başta su var. Günde 4 litre içiyorumdur sanırım. Yaşasın su içmek :)

2.Beyoğlu: İstanbul'a aşığım ve Beyoğlu İstanbul'un büyüsünü yansıtan en güzel yer.Kalabalığını, Sadeliğini ,abartısını ,özgürlüğünü her ayrıntısını seviyorum. Moralim bozuksa istiklalden Tünel'e doğru yürüyorum hemen geçiyor.



3.Seyahat etmek: Küçüklüğümden beri en büyük hayalim dünyayı gezmek.Yeni yerler görüp insanlarını tanımak için içimde durduramadığım bir enerji var :)Sadece başka ülkeler değil Türkiyenin de her köşesini görmek istiyorum.Farklı kültürleri tanımak en büyük tutkularımdan biri.

4.Mizah dergileri: Okumayı öğrenmem dayımın mizah dergileri sayesinde oldu o zamanlar gırgır ve limon vardı:) 7 yaşında bütün dergileri bir yere yığıp saatlerce onlara bakardım :) En büyük keyfim Okula giderken Vapur'da "Uykusuz" okumaktı. bunun dışında Penguen'i takip ediyorum.Favori çizerlerim ise Ersin Karabulut ve Yiğit Özgür.

5.Çantalarım.En büyük alışveriş zaafım çantalar.Kaliteli bir çantanın en sönük kıyafeti bile canlandıracağına inanıyorum. Favorim Marc Jacobs.

Bunlar vazgeçemeyeceklerim tabi ailemi , arkadaşlarımı yazmadım bunlar daha yüzeysel olanlar :) yoksa en üst sıra onlara ait :) Teşekkür ederim BeettleJuice :)

1 yorum:

  1. Miacım, rica ederim canım. Birileri seni her gün okuyor, kimse okumazsa ben okurum durumu yok yani;)

    YanıtlaSil