9 Ağustos 2009 Pazar

Pembe Olsun Benim Olsun...

Bilenler bilir 1 ay öncesinde pembe bir fotoğraf makinası bulmak için ne kadar çabaladığımı. Hem pembe olsun, hem özellikleri iyi olsun diye dolaşmadığım site ,aramadığım mağaza kalmadı.Bügüne kadar teknolojiden köşe bucak kaçtığım ve bu konu da hala taş devrinde olduğum için de anlamadığım birsürü şey vardı.O yüzden bu konudaki tüm sorumluğu kardeşime yıkıp bir makina aldım.Yine de istediğim olmadı ve Casio'nun Exilim serisinden buz mavisi bir makina aldım. Yeni makinamla gayet mutluydum incecik, hafif ; pembe olmasada buz mavisini de sevmiştim. Taaaaki Casio'nun özel üretimi Hello Kitty Exilim EX-Z2 makinalarını görene kadar o tatlı pembesine, swarovski taşlarına hayran oldum. Buz mavi makinamı çekmeceye kaldırdım bir süre yüzüne bakmayacağım kendisinin sinirime dokunuyor:(Bu inanılmaz şirin makinanın fiyatını merak edenler için ise 450$ ve limited edition olduğunu belirtelim...

3 yorum:

  1. HAhha ay çok şekermiş cidden :) Kendi makinana trip atmana bayıldım ama onları biliyorum ve senin makinan da son derece şeker ve yenilesi bence. Çıkar çekmeceden de biraz bağ kur bari kendisiyle :P

    YanıtlaSil
  2. Kendi makinamla barış ilan edip hello kitty çıkartmalarıyla fake bir casio yaratmayı planlıyorum bu aralar :)

    YanıtlaSil
  3. i hate pink i hate pink i hate pink i hate pink i hate pink..

    YanıtlaSil