28 Ağustos 2009 Cuma

That's So Cliché Honey



Erkekler Ne söyler Kadınlar Ne Anlar filmini izlediğimden beri bu konu üzerine bir şeyler yazmak istiyordum . Empati kurmak gibi bir derdim yok direk kızların tarafından yazacağım bu kez.Efendim ; Aşk tuhaf bir duygu. Başında kelebekler uçarken, inanılmaz aşıkken o kelebeklerin hepsinin ölüp, pat die saçına başına düşmesi, önce şaşırıp sonrasında "Ama nasıl olur aşıktım ben noluyor nerede kelebeklerim?!" diye ağlamak diye tanımlayacağım ben aşkı. Benim değineceğim konu ise terkeden tarafın yalandan nezaketi :)

*Seni çok seviyorum ama zamana ihtiyacım var.

*Seni seviyorum ama bağlanmaya hazır değilim.

*Seni seviyorum büyük ihtimalle hayatımın hatasını yapıyorum şu an ama bu hatayı yapmak beni olgunlaştıracaksa yapmalıyım.

*Seni seviyorum sen çok mükemmelsin öyle mükemmelsin ki benim gibi bir adamla değil senin gibi mükemmel biriyle olmalısın. (Offf bu en korkunç olanı bence)

*Seni seviyorum ve benden sonra hayatında olacak adamı çok kıskanıyorum.

*Seni seviyorum inan sorun sende değil sorun tamamen bende :D

*Seni seviyorum ama ben seçilmiş kişiyim dünyayı kurtarmam lazım seni tehlikeye atmayı göze alamam diye uzaaar gider :)

Bu tamamen show amaçlı nezaket gösterisinden sonra, kız kafası allak bullak bir şekilde eve gider. "Evet aslında beni seviyor sadece kafası karışmış, ahh canım yazık aslında dünyanın en iyi adamı o???." Şeklinde bir süre gezer. Arkadaşlarına anlatır. Onlar da her hareketine bir anlam uydururlar çünkü onlar iyi arkadaşlardır diyemezler ki ; Hayır bu çocuk seni sevmiyor diye. Sonra zaman geçer kelebeklerin öldüğünü ve dışarıda kozadan yeni çıkan bir sürü yeni kelebek olduğunu fark etmeye başlar kız. Ne zaman yeni kelebekler başında uçmaya başlar işte o zaman o gerçek yüzüne çarpar. Bütün o kelime oyunları yalandan bir nezaket gösterisinden başka bir şey değildir :)

Yazıya birazcık kaba ama bütün kızların duygularını çok güzel ifade edecek bir kaç şirin kelimeyle son veriyorum. Yemezler diyorum sevgili okur artık YE-MEZ-LER :)


-Seni seviyorum Edward Vampirin olmak istiyorum sonsuza kadar:
-Bellam bende seni seviyorum ama bağlanmaktan korkuyorum sonsuzluğu falan karıştırmasan güzeldi böyle.!!!

5 yorum:

  1. Ahaha :)) muhteşem sürükleyici! kendine güvenmeyen acınası 'cinslerin' yarım akıllarıyla ve kendilerince uydurdukları taktikler işte ;) güzel kompozisyonlamışsın canım.

    YanıtlaSil
  2. hahahaha bir tur da kızlarınkini yazalım...

    "biraz düşünmem lazım", "herşey hızlı gidiyor biraz yavaşlasak mı", "aslında sen harikasın da benim biraz zamana ihtiyacım var", "bana şu D&G çantayı alsanaaaa".....

    YanıtlaSil
  3. bırıyle olcak gibiyken, eskı kız arkdsmlada yenıden olcak gibiydi. bn hıc bı bahane uydurmadan durumu anlatmıştım, hatta aniden söylemiştim.. o gunden beri ne o , ne de kız arkadasları bnmle konusur.. kız yıkılmstı resmen =(( daha sonra ne kdr ozur dıleyıp bahane uydurmak ıstemedgmı onu oyalamak duygularıyla oynamak istemedgmı soylemıs olsamda affetmedı sanırım ki halen sol kulağım çınlar :p

    buyuzden miacım, siz değerli varlıkları incitmemek için bu tarz bahanelerle olayın şiddetini düşürmek gerekiyor bence =)

    YanıtlaSil
  4. Dilancım teşekkür ederim canım yarım akıllı diye tabir etmesem de bu taktikler gerçekten komik geliyor bana :)

    Manny; Son yazdığın bir bahane değil bir istek olabilir ancak dimi :D Ben d&g çanta yüzünden sevgilisinden ayrılana rastlamadım :)

    Beardycim ; Olayın şiddetini azaltmaya çalıştıkça karşı taraf hala bir şeyler bekliyor sanırım bu yüzden zor da olsa en güzeli açıkça herşeyi anlatmak sanırım .Madem terkediyorsun sonuçlarına katlanacksınız artık :)

    YanıtlaSil
  5. (: şimdi konu ilginc senin yaşadıklarına katılmakla birlikte ... bendee vampir olmak istiyorummmm

    YanıtlaSil