23 Ağustos 2009 Pazar

Wishlist...

Beardy Bana bir wishlist yollamış isteklerimle ilgili. Hmm bakalım, bakalım :) öncee iyi bir kısmet ! diye başlamayacağım tabiki :P



1. Dior Lip Maximizer:Bir arkadaşım çok övdü bu parlatıcıyı dudaklarınızı şişirip sizi Angelina Jolie yapıyormuş! Tamam Angelina'yı ben uydurdum şu an ama piyasadaki lip plumpların en iyisiymiş :)

2.Topshop scarf: Kışın kullanmayı en çok sevdiğim aksesuarların başında gelir kendisi. Bunuda yeni sezonda gördüm , aşık oldum.

3.Double Finger Ring: Bu yüzüğü The Hills'i izlerken Lauren Conrad'ın parmağında gördüm. Burada aradım aradım bulamadım.Daha sonra Ebay'de rastladım ama 65 dolar+shipping vermeye kıyamadım.

4.LG cookie: Kendimi bildim bileli Nokia kullanıyorum. Markanın en sadık müşterisiyim denebilir :) Ama bu LG Cookie'yi alıp nokia bağımlılığımı kırmak istiyorum artık.

5. İsteğim ise, hayal ettğim bir şey olmalıymış. Bu sene Amerika'ya taşınma planım var. Önümüzdeki 3 ay içinde vizede yada başka birşeyde sorun çıkmamasını diliyorum hatta en büyük dileğim bu diğerleri olmasada olur :P

7 yorum:

  1. şimdi benim de nokia bağımlısı oldgmu farkettim ama cidden sağlam telefonlar, LG nokia kadar dayanıklı olmayabilir baksana nasıl test ediyorlar telefonları http://www.chip.com.tr/video/Nokia-nasil-test-ediyor_561.html ,,

    amerikaya tek mi yerleşeceksn =//

    YanıtlaSil
  2. eet fashion marketing üzerine bir okul buldum beardy'cim burda okulu bitirdim şimdi orda devam etmeyi planlıyorum. Bakalım bir sorun çıkmazsa kasım sonu gibi ordayım.Nokia gercekten çok dayanıklı ama LG'nin tasarımlarına bayılıyorumm :))

    YanıtlaSil
  3. harika o zaman :) inşallah sorun çıkmazda eğitimini sürdürür güzel işlere imza atarsın :)

    YanıtlaSil
  4. lg prada kullanıyordum bende o çok güzeldi sonra başına işler gelince tekrar nokia kullandım.. ama cookie çıkınca bi heves gittim aldım prada'da sorun yaşamadığım için.. cookie'yi 1-2 hafta kullandım tekrar nokia aldım.. hiç kullanışlı değil :(

    YanıtlaSil
  5. Beardy: teşekkür ederim inşallah diyelim :)

    Siu: Bende cookie'nin sadece tasarımını beğendim ismi falan da sevimli geldi. Ama gerçekten en kullanışlı lan nokia sanırım hakkını vermek lazım :)

    YanıtlaSil
  6. bende hills izlerken Lauren'ın yüzüğünün etkisinde kaldım baya bi:) Kanyon'daki NewYork Soho'da doublefinger ring görmüştüm bikaç ay önce belki hala vardır bi bak derim:)

    YanıtlaSil
  7. Cindrella. Yarın kanyondayım çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil