15 Eylül 2009 Salı

02 Aysel Sevişme Odasına Lütfen !!!



Televizyondaki Sahte BBG evi olayını gördünüz mü ?

Yaşları 16 ile 25 arasında değişen 9 genç kızı??? "Biz Evdeyiz" adlı sözde bir yarışma programı için Riva'da bir evde 2 ay boyunca tutuyorlar. Sonrasında da bu görüntüleri internetten para ve kontör karşılığında satıyorlar.Daha sonra kızlarından haber alamayan bir aile jandarmaya gidiyor kızlar kurtarılıyor özet bu...

Hikayenin görünmeyen yüzünde ise bu kızların ne kadar kurtarılabildikleri var . Kızlar haberlere çıkıyorlar kandırıldık diye ama yüzler bir güleç bir neşeli. Belliki orada aralayamadıkları şöhret kapısını bu sayede tamamen açacaklarını düşünüyorlar. Kızlardan biri 16 yaşında saçlar platin sarı yüzünde full makyaj... Suçu kızdamı bulsam ailede mi bilemiyorum acaba onlarda kızları kadar şöhret budalası mı ? Sen git hiç sormadan soruşturmadan 16 yaşında bir kızı böyle bir yarışmaya gönder...

Şimdi bu kızları sabah programlarında görüyorum.. Kameralar karşısında mağduruz diye konuşan bu kızların kameralar kapandığı anda Nıhahaha nede güzel şöhret olacağız diye şuh kahkahalar attıklarına eminim.

Ps:Bu arada şu klasik BBG serisini sunan bir Doğa bey vardı Tipitipe benziyordu. Şimdi ne yapıyor merak ettim :)

8 yorum:

  1. Hahahahhahahah:) Sevişme odası esprisine koptum.
    Şu baş ağrısına rağmen beni burda kopardın ya ne diyeyim sana ben:)))

    YanıtlaSil
  2. Ayy süper yazmışsın canım:)))

    YanıtlaSil
  3. Pridecım en iyi ilaç gülmek :) ama bu kesmesse bir bir apranax bütün baş ağrını geçirecektir :)

    Elvancım teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. mügenin programda gördüm bunları en çok izmirli hatunlar konuşuyordu bir izmirli olarak utandım

    YanıtlaSil
  5. Ay o Doğa bey yok mu!! Yarım saate 2 laf anlatıyor uzataa uzataa üstüne yok noteri yok bilmem kimi çağırıyor! deli oluyordum :))
    Kızların da birkaç güne kalmaz suyu çıkar :)

    YanıtlaSil
  6. Dilancım doğa beyi bulalım ne yaptığını cidden merak ediyorum :D bizim için bir fenomen o :D

    YanıtlaSil
  7. Bence yakında başka bir programda sunucu olarak ortaya çıkar :) O eşsiz sunumu yapımcıların gözünden kaçmamıştır diye düşünüyorum.Tabi bu işi bırakıp albüm yapma hakkını da saklı tutuyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Tamer'cim amaç o zaten yoksa deselerki 2 ay daha kalın o evde daha meşhur olucaksınız kesin kalırlar :D

    YanıtlaSil