29 Eylül 2009 Salı

Dondurma Aşkına


Filmlerde sevgilisinden ayrılan kızlar ne yaparlar?

Evet Dondurma yerler.:) Önlerinde bir kutu dondurma "Lanet Steven beni nasıl bırakır” diyerek bir yandan dondurma kaşıklar, bir yandanda ağlarlar :)

Benimde dün moralim çok bozuktu.(Hayır sevgilim terk etmedi):)
Ama dedimki “evet bu an o an hemen bir kutu dondurma bulmalıyım üzüntüme çare olsun” Markete gidip daha önce denemediğim Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie aldım. Tek bir kaşıktan sonra anladım ki mutluluk buymuş ne dert kaldı,ne tasa :) Kutularıda çok şirin diğer çeşitlerini denemek için sabırsızlanıyorum .

Alın bir kutu gelsin endorfin gitsin serotonin…:)

3 yorum:

  1. ayrılmaya bile değer mi..yani ona göre bir plan yapayım :)

    YanıtlaSil
  2. Fd'cim; kimseyi sevgilisinden ayırmayayım bir dondurma için ama çok güzel yahu :)

    YanıtlaSil
  3. vanilyalısını öneririm, içerisinde çikolata parçaları olan :) harikaaa :)

    YanıtlaSil