22 Eylül 2009 Salı

Go Jane Siparişlerim...




Bloglar arasında dolaşırken siunun blogunda tanıştım Go Jane ile. Tanışır tanışmaz da pek sevdik birbirimizi :) Önceleri sipariş verip, vermeme konusunda çok kararsızdım ama bu güzellikleri görünce dayanamadım.Sol taraftaki taşlı stiletto yabancı gelmedi ise Zara'nın yeni sezonunda 190 Tl gibi bir fiyattan satıldığını belirtelim.Go Jane'de ise sadece 22$:)) Bu da siteye neden bu denli tutulduğumu açıklıyor sanırım.

Gelelim fiyatlara ve shipping ücretine;
Sitede pek çok ürün bulunuyor Ayakkabılar 10-40$ arasında değişiyor. Türkiyeye gönderim ücreti ise 35$ dolar, 100$ üzeri alışveriş yaparsanız bu ücret biraz daha yükselebiliyor.

Siteye göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim. Ayakkabıcıklarım Gelince düşüncelerimi paylaşacağım.

Şimdiden İyi Alışverişler :)

7 yorum:

  1. çok güsellermiş güle güle giy :)
    shipping ödemekten nefret ediyorum bunu da arada belirtiim :)

    YanıtlaSil
  2. poh poh perisi ; keşke shipping diye bir şey olmasa ama her güzel şeyin bir kusuru oluyor işte :)

    YanıtlaSil
  3. çok şık ikiside güle güle kullan şu zaraya gitmeyeli oldu baya.neler gelmiştir kesin

    YanıtlaSil
  4. ugglar çok tatlı görünüyor..Güle güle giyy(=

    YanıtlaSil
  5. Serpil'cim zaraya dün uğradım çok güzel botlar var aklım kaldı :(

    T; teşekkür ederim inşallah hayal ettiğim gibi çıkarlar :)

    YanıtlaSil
  6. E ben bu yazıyı okuyup yorum yazmıştım ama bağlantıdan herhalde sorunlar oluyordu gelmemiş.. Şimdi evimdeyim çok şükür :)
    Bakalım gelsinlerde bizimlede paylaş memnun olacakmısın cnm

    YanıtlaSil
  7. Siucum bu blogger bu aralar delirdi iyice :) benim ayağım 38 bucuk ben her ihtimale karsı 39 söyledim tek endişem numara olayı gelsede rahatlasam :)

    YanıtlaSil