10 Eylül 2009 Perşembe

İstanbul'da Bir Yukarı Doğu Yakası Sakini...


Son Günlerde Gossip Girl'e takıldım. Hani şu Manhattan'lı veletlerin hayatını anlatan, kıyafetlerin enfes olduğu dizi. İlk bölümlerde diziye de karakterlere de pek ısınamadım ama içimdeki moda aşkı ağır basmış olacak ki sonrasında bağımlısı oldum .

Diziyi izlerken insan "Vayy be ne hayatlar var" diyor.

Kendimi sosyal olarak nitelendiren ben televizyon karşısında 5 bölüm üst üste gossip girl izleyip sonrasında "ne sosyali yahu adamlar manhattan'da brunchtan başlayıp gece yarıları partilerine kadar eğleniyor bende burada dizi izliyorum o halde bende yapmalıyım" diyerek. Ya herro ya merro diye Gossip Girl imajıma uygun olarak en şatafatlı kıyafetlerimi giyerek kendimi dışarı atıyorum.

Peki vücuduma giren Manhattan kanıyla istanbul sokaklarında ne yapıyorum? Önce 2 saat trafikte takılarak karşıya geçiyorum. Nişantaşına ulaştıktan sonra arkadaşlarımla buluşup House Cafe'ye gidiyoruz orada bişeyler içtikten sonra hadi buradan bir yerlere akalım heyoo genciz biz yaşaşsın Gossip Girl nidaları atıyorum.

Aldığım cevap "Ne Akması Salı günü, yarın işimiz var okulumuz var!"
Bu cevap bünyeme fazla gerçekçi geliyor. Eee ama Dizidekiler her allahın günü partiliyorlar yinede tipler gıcır ,notlar desen şahane hepsi Yale'e girecek.


Eve dönüyorum kapıyı annem açıyor. Bir dadım bile yok diye söylene söylene odama gidiyorum.

Bir daha da Gossip Girl'ü izlememeye karar veriyorum. Büyüdüm artık ben zaten niye izleyeyim liseli çocukları.Ayrıca şu Blair'da cüceymiş şimdi farkettim :)

9 yorum:

  1. Prima Donna ; Ne hoş olurdu değilmi o hayaller gerçek olsa :)

    YanıtlaSil
  2. ohoo sen de dadı istiyorsan bu dizidekiler süt-anne bulsun kendilerine Mia =P

    Türkiye şartlarında sizde gossip girl sayılırsınız hem

    YanıtlaSil
  3. hahahaaa :)) bayıldım yazıya :)))
    ozellikle dadılı son bolumune cok guldum..

    YanıtlaSil
  4. ben seviyorum bu diziyi ama:) kafa dağıtıyor..
    yalnız her bölümde illaki bi parti yapılıyo, garip:)

    YanıtlaSil
  5. Beardy; Bizdeki gençlik nerdeee Manthattan gençliği nerede diyebiliyorum sadece :)

    Kittycim; teşekkür ederim dadısız büyümenin eksikliğini hissdiyorum diziden sonra :P

    Zeynepcim; Gerçekten her bölümde bir parti var geçen izlediğim bölümde blair aradı birini acil parti düzenle dedi acil partiye 100 kişi gelmiş :) biz acil parti yapsak 10 kişi anca toplarız :)

    YanıtlaSil
  6. 3. sezonun ikinci bölümünü izlersen belki içine biraz su serpebilirsin, zira bende öyle oldu. :)

    YanıtlaSil
  7. Lydiacım çok merak ettim şu an bu akşam izleyeceğim :)

    YanıtlaSil