4 Eylül 2009 Cuma

Kadın Dediğin Oynar(mışşş)!!!


Sizi bilmem ama ben hiçbir zaman öyle düğünlerde "Haydi hoppa yandan yandan" diye göbek atabilen bir kız olmadım. Halbuki acayip özenirim kızın biri çıkar "Bakın nede güzel kıvırıyorum kadın dediğin oynar şekerim" diye beline de şıngır şıngır bir şey bağlar atar kendini sahneye.(O belindeki şıngırtılı şey nerden çıkar hiç bilmem her an oynanabilecek bir ortam olabilir diye çantada gezdiğini düşünüyorum.)

Sonrası daha fena kendini bir anda Asena sanan bu kızımız bir süre show yaptıktan sonra sıra sıra başkalarını da sahneye davet eder. Yada zorla çıkartır diyelim .Ben her zaman yok ben beceremem diye yerimde kalmaya çalışşamda kaçış yoktur.Karikatür tadında cümleler peşi sıra gelir çünkü "aaa biz biliyoruz damı oynuyoruz, Hadi ama herkes görsün endamını , kadın dediğin oynar tatlım aaaaaa".Bende kadınım yahu ama oynamıyorum ne var bunda.

Bu kızımız sahneye oynayamayan kitleyi çıkardıktan sonra showuna devam eder. Ve siz onun yanında feci görünürsünüz. Bir kaç el çırpmadan ve kıvırma girişiminden sonra yavaşça yerinize kaçarsınız.Bazende tam siz kalkarsınız müzik biter ehehe müzik bitti diye yerinize dönersiniz. Nedense hep sahnenin tam ortasında göbek atılmak zorundadır çemberin dışında dans edilemez.

Şimdi bana sakın demeyin bizim düğünlerimizde olmaz bu diye. En aristokrat düğünlerde bile vardır bu olay eğer olmazsa mutlaka konuklardan şikayet edecek kişiler çıkar.Siz istediğiniz kadar düğününüzde jazz çalın mutlaka çantasında şıngırtılı kemeriyle bir Asena düğününüze damgasını vuracaktır.

Bu yazının çıkış noktası ise aşağıdaki video.
Hayır düğünlerle yada oynak kızlarımzla hiç alakası yok. Shakira'nın konser videolarını izlerken düşündüm sadece O düğüne getirelim Shakirayı kapışın bakalım elin kolombiyalısıyla...:)

Gününüz güzel geçsin...


Shakira & Wyclef Jean - Hips Don't Lie Live-2007 Grammy Awards
Vezi mai multe video Diverse

5 yorum:

  1. bende oynayamam, ailem iç anadolulu, birsürü oyun teknikleri var hiçbiri bilmem, annem oğlum bak düğününde sana gülerler deyip korkutur :D ama bilmiyorum öğrenmekte istemiyorum

    evlenceksem düğünüm ibizada olsun :P marcus schulzlar david guettalar paul oakenfoldlar çalsın bizde oynayalım :P

    Mia, sen çingene düğünü gördün mü hiç :D asıl Shakiralar orada be :P

    YanıtlaSil
  2. Beardy çingene düğünü görmedim zaten kendimi oynayamıyorum diye ezik hissettiriyorlar oradaki kızları görünce sinir gelir bana :) Bu arada ibiza'da düğün fikri süpermiş çok tuttum :)

    YanıtlaSil
  3. ehueheue shakira korkup kacar be yaw turk kadinlarindan :)))

    YanıtlaSil
  4. Video açılmıyor bilgin olsun.

    YanıtlaSil
  5. "göbek atma" eylemi olmadan bir türk düğünü düğün olamaz ben bunu gördüm :)
    bu yaz katıldığımız bir arkadaşımın düğününde playlist oldukça özenli hazırlanmış, klasik rock şarkılarına ağırlık verilmek üzere en hareketli şarkılar bilindik balkan ezgilerinden seçilmişti. ancak "Salla! Salla! Gül memeler çağlasın!" şarkısının gazını kimse alamadığı için 250 davetliden sadece 15-20 si pistte dönüşümlü olarak gelin ile damada -o da ayıp olmasın diye- eşlik etti ve saat 23.30 civarında dağılmaya başlayan düğün davelileri için düğün oldukça sönük geçmişti.
    kendi düğünümde şangırtılı kemerini getirmeyeni kapıdan içeriye sokmam, davetiyeye de yazarım, yeter ki ahali eğlensin. :)

    YanıtlaSil