13 Eylül 2009 Pazar

MTV Video Müzik Ödülleri ve Kanye West'in Coşması...


Kardeşimle gece 4 te aldık Eti Cinlerimizi kurulduk televizyonun karşısına Mtv Müzik ödüllerini izliyoruz. Artık kocaman bir kız olduğumu ve bu ödül töreni olayının benden geçtiğini düşünsemde bir türlü izlemekten vazgeçemiyorum:)

Tören gayet neşeli başladı Taylor Swift adlı teen kızımız en iyi kadın video ödülünü kapıp ödülünü almak için sahneye çıktığı anda, Kanye West o ödül Beyonce'nin hakkıydı Nayır Nolamaz şeklinde sahneye fırladı :)Beyonce kardeşin mi ,teyzen mi, yengen mi Kanye West ??. Ne bu şiddet bu celal! Zavallı Taylor ağzını açıp hiçbir şey söyleyemedi yazık oldu:)Daha sonra Beyonce sahneye çıktığında Taylor'u sahneye çıkarıp konuşmasını tamamlamasını sağladı.

Bunun dışında fazla bir atraksiyon göremedim Lady Gaga'nın performansı iyiydi. Micheal Jackson için yapılan anma töreni gerçekten samimiydi. Janet Jackson'un Sahnede kardeşinin videosu eşliğinde dans edişi hafızalara kazınacak cinstendi.Pink'in sirk gösterisi tadındaki showu ise gerçekten çok orjinaldi.

Bu arada töreni tercüme eden arkadaş kimse tebrik etmek istiyorum . Lady Gaga ödülü alırken bu ödülü Allah'a ve eşcinsellere ithaf ediyorum demesi kahkahalar eşliğinde televizyonu kapatıp sabahın altısında bu satırları yazmama sebep oldu.

Mtv Müzik ödülleri töreninden izlenimlerim bu kadar efendim...Kanye'nin Coşma anını aşağıda izleyebilirsiniz ... Gününüz güzel geçsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder