2 Eylül 2009 Çarşamba

Tatlı Krizine Girenlere


Dün gece arkadaşım Gözde'nin "doughnut yemeliyimm , doughnut verin banaaaa" şeklindeki tatlı krizi sayesinde tanıştım Krispy Kreme'le.

Öncelikle çok tatlı, güleryüzlü çalışanlarının olduğunu söylemem gerek. Kapıdan girer girmez bir sürü gülümseyen yüzle karşılaşıyorsunuz sonra gözünüz gülümseyen yüzlerden 16 çeşidi bulunan muhteşem doughnutlara kayıyor.Ben doughnut sevmem derseniz yada tatlınızın yanında bir şeyler içmek isterseniz, Krispy Kreme'in özel karışım kahvelerini ve meyve sularını deneyebilirsiniz. Ben tercihimi çaydan yana kullandım. Sanırım en güzel yanı da çayın poşet değil demleme çay olmasıydı. Tam anlamıyla bir amerikan lezzetinin yanında demleme çay içmek çok hoştu doğrusu :)

Sizde tatlı krizine girenlerdenseniz uğranması gereken bir adres Krispy Kreme.Gitmek isteyenler için adres , Noter Sok. 18/1
Bağdat Caddesi. Gitmişken Benim içinde bir Original Glaze yersiniz artık :)

10 yorum:

  1. oooy gidicem gitmeliyim denemeliyim:)

    YanıtlaSil
  2. bi ben gitmedim heralde buraya

    YanıtlaSil
  3. I was addicted to this stuff at one point in time :s

    YanıtlaSil
  4. Donut sevmem ama çikolataya hayır demem bu arada yorumlardan kelime doğrulamayı hayır yaparsan daha kolay yorum yazarız günah acı bize eheh :) Zaten yorumların onaya tabiiyse gerek yok bunlara bebek mucx

    YanıtlaSil
  5. Direktörüm yeni yazmaya başladım ya teknik konulara biraz uzağım :) ama düzelttim artık rahatça güzel yorumlarınızı yazabilirsiniz :)Bu arada bazı donutlar puf puf değil:) aynı çikolatalı kek gibi bir dene derim.

    YanıtlaSil
  6. merak ediyorum, caddeye yolum düştüğünde denicem mutlaka :)

    YanıtlaSil
  7. açılmasına 3 gün kala açılış partisi yaptıkları için biz hizmete girdiklerine kanaat getirip büyük bir iştahla saldırıya geçme kararı almıştık ki, dışarıda oturan tatlı bir amca daha satış yapmadıklarını bize söyledikten sonra yüzümüzdeki o yıkılmış ifadeden etkilenmiş olsa gerek bizi içeriye davet etti. 10 adet yeterli midir? diye sordu ve kocccaman bir kutu içinde "hediye"donut larımızı elimize tutuşturdu. beni çoktan kazandı bile Krispy Kreme, halkla ilişkiler süper :) tad desen Dunkin Donuts ın kat kat ötesinde. caddedeki uğrak mekanım artık.

    bu arada kaç tane yazına yorum yazdım bilmiyorum ama ne güzel bloğun var yaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Lydiacım demek donut hediye ettiler kıskandım şimdi :D gercekten halkla ilşkileri çok iyi personel desen dahada süper... Blogu beğenmene inan çok mutlu oldum teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Öle senin siteye girdim, "bunlar da ilginizi çekebilir" bölümünde Krispy Kreme'i gördüm direk atladım! :))

    Burada, Amerika'daki gibi Doughnut Holes yok. O işte tam bir bağımlılık!!! Hala gözüm yaşlı Doughnut Holes arıyorum her yerde. Rüyalarıma giriyorlar!! :))

    YanıtlaSil