19 Eylül 2009 Cumartesi

Yaşasın Bayramlar



Nerede o eski bayramlar muhabbetine girmeyeceğim...

Seviyorum bayramları arkadaşım ben :)

Babamın bayram namazı sonrası beni öperek uyandırmasını, İki dirhem bir çekirdek giyinmeyi , bütün ailenin bir arada olmasını, koca kız olmama rağmen acaba harçlık alırmıyım diye her sene heyecan yapmayı . Kuzenlerimin bayram harçlıklarını ortaya saçıp kim daha çok harçlık toplamış diye birbirleriyle yarışmalarını ,ananemin şahane dolmalarından yemeyi hepsini çok seviyorum.

İşin buruk yanı yıllar geçtikçe dedelerimi , annanemi, babannemi daha bir yaşlanmış görünce bayramlar , birlikte geçirilen zamanlar daha bir değerli geliyor.

Bu yüzden tatili sonraya saklayın ilk gün sevdiklerinizle beraber olun. Büyüklerin elini öpün küçüklere harçlık verin .
Ben de gidip biraz harçlık toplayayım :)

İyi Bayramlar...

1 yorum: