27 Eylül 2009 Pazar

Yüzün Kaşık Kadar Kalmış! Yalan!!!



Hani Hansel Ve Gratel vardı orada yaşlı bir cadı çocukları şekerle, çikolatayla besliyordu şişmanlatıp yemek için.

İşte bu cadı gerçek. Ve büyük ihtimalle benim çok yakın bir arkadaşım.

Ne zaman dışarı çıksak zaten salata yemek istemeyen bünyeme gaz vererek, "amaaan bu seferde biftek yiyelim, O salata yerine şu muhteşem makarnadan yiyelim" diye beni yoldan çıkarıyor.Yoldan çıkmış bünye ,battı balık yan gider mantığıyla tatlı da yiyeyim ,kola da içeyim , yaşasın yemek yemeeeek! diyerek basıyor endorfini...Ama o tatlar kalça göbek ve gıdık olarak dönünce anlıyorumki bu arkadaşım beni şişmanlatmak istiyor çünkü beni yiyecek:)

Bu cadıcıklar bazen arkadaş değil, anne ,annane ,abla, kardeş kılığına da giriyorlar. Aaa hayatım yüzün kaşık kadar kalmış masallarıyla önünüze pastalar börekler koyup "tatlım ölümü gör bak bir lokmadan birşey olmaz" diye sizi yavaş yavaş besleyip semiz bir hale getiriyorlar.:)

Elbette gidip "seni hain cadı" diye o börekleri kafasına atmayın kimsenin:); ama dikkatli olun yoksa benim gibi "üç kilo almışıımm nayır nolamaaz" diye ağlarsınız:)

6 yorum:

  1. Bir de bunun erkek arkadaş versiyonu vardır ki kendisi daha iyi niyetli olmasına rağmen daha zararlıdır çünkü ikna gücü daha kuvvetlidir. Boğazına ve mutfağa düşkün olan zat-ı muhterem, saatlerce mutfağa kapanıp içine sevgisini ve bol bol kalorileri kattığı harikalarla gönlünüzü çelerken bir yandan da "harika gözüküyorsun hayatım, hiçbir fazlalığın yok" diyerek aklınızı da çeler. Zira varlığından adımız kadar emin olduğumuz fazlalıklar oldukları yerlere günbegün daha da fazla yerleşir ve kiracılıktan evsahipliğine terfi ederler. Günleeer geçer ve tartı ile yüzleşme zamanı gelir, hıçkırıklarla süslenmiş gözyaşlarınıza ithafen yapılan "Harikasın canım, abartıyorsun biraz bence" tesellilerine yazık ki yine kanarsınız... Ve bu döngü süreeer gider... :)

    YanıtlaSil
  2. Miaaamm kabul et sende o cadıcıklardan birisin :) Hatta en son yediğimiz midye tava ve dolmanın üstüne martini ve kahve içtikten sonra midem kazınıyor sanki açım diyen seninle birlikte girip bir de burger king'ten menü yedik.Eve gelene kadar karnımın ağrısından öldüm.Bundan sora her buluştuğmuzda ya tokuz diyelim ya da sadece salata yiyelim.Söz ver hemen :):):)

    YanıtlaSil
  3. Lydia ; kesinlikle katılıyorum erkek arkadaşlarda çok tehlikeli bu konuda :)

    Uğurhancım hepimiz biraz cadıyız herkese zorla yemek yedirmeye çalışıyoruz :D Bu arada ne güzeldi o midyeler ofh :)

    YanıtlaSil
  4. Yok yokbazen ciddi ciddi söylüyorlar ve gerçekden haklı oluyorlar örnek ben!
    Bu sıralar sürekli duyuyorum ay yüzün kaşık kadar olmuş bu ne hal...ayy kikirik olmuşsun!
    Çok asap bozucu.Bak yemın ederım ayy sen kilo almışsın yüzün ay gibi olmuş sözcuklerını duymak istiyorum.Ama ı-ıh gitmiyor işte yiyemıyorum:))
    Şimdi yazıyı okuyunca canım makarna ve biftek çekdi sabah sabah oda ayrı bir mevzu tabiki:)

    YanıtlaSil
  5. üzüm üzüme baka baka kararır :P

    Amma ve lakin, ilerde şekerim çıkar yiyemem, kolestrolum fırlar yiyemem fln dicez zaten, ondan şimdi, canın ne çekiyorsa ye mia'cım :)

    ben bile paramın %70inden fazlasını yemeye/içmeye harcarım ama kilo milo hikaye be :) alınmıyor işte, zaten yediklerimizin coğu junk oldugundan vucut atıyor bence :P, canın ne çekiyosa yiceksin o kadar :P

    YanıtlaSil
  6. Primacım ;keşke hergün biftek ,makarna yesek hayat hep güzel olsa :))

    Beardycim, bakış açına hayran kaldım ilerde yiyemeyeceğiz doğru gelsin burger king , gitsin pizza hut :))

    YanıtlaSil