10 Ekim 2009 Cumartesi

Aşık Ol...Flört Et ...Değiştir...


Çantalara karşı inanılmaz bir zaafım var, orijinal ve değerli bir çantayı taşımaktan aldığım hazzı hiç birşeye değişmem.
Louis Vuitton'un camına yapışıp, ” ühü! keşke benim olsaydınız” diye çantalara dert yandığım bile olmuştur, o derece :)

Tabi uçuk rakamlara sahip , bu çantalara kavuşmak çokta kolay değil. Kadınların bu derdini gören akıllı bir girişimci, www.luxinabox.com 'u yaratmış.

Luxinabox'ta pek çok ünlü markanın birbirinden güzel çantalarını kiralayabiliyorsunuz. Chanel, Hermes, Christian Dior, Bottega Veneta, Yves Saint Laurent, Louis Vuitton, Marc Jacobs, Fendi aşık olabileceğiniz güzellikte markalardan sadece birkaçı...Biz kadınların, birazcık doyumsuz ve modayı çabuk tüketen varlıklar olduğumuz gerçeğini göz önüne aldığımızda, iki haftada bir, farklı çantalar kiralayabilme imkanı oldukça cezbedici…

Sitenin düzenlemesini ve beni tam kalbimden yakalayan stratejilerini çok beğendimi belirtmeliyim…”Size bir çantadan çok , eşsiz ve tarifsiz bir duygu vaad ediyoruz” diyen bir satıcıya kim hayır diyebilir :)

Aylardır “Chanel” diye diye öldüğüm için, luxinabox’tan bir adet kiralayıp hevesimi almayı planlarım arasına koydum :)

Hepinize İyi haftasonları…

6 yorum:

  1. Sex &The City filminde de böyle bir site vardı.Demek ki Türk girişimciler bu filmden esinlenmiş. Bakmak gerek bu siteye:)

    YanıtlaSil
  2. siteyi inceledim yalnız louıs vuitton'dan beğendiğim bi modeli 2 günlüğüne 150 liraya kiralıyolar..benim olmıycaksa 150 lira verir alırım çakmasını:)

    YanıtlaSil
  3. ama bir şey diyim mi bence sahip olma hissi başka,sen uyurken onun yanında olması,elini attığında dokunabilecek olmak,sevmek:)

    YanıtlaSil
  4. ben Almanya'da yaşarken 3-4 sene önce böyle bi site görmüştüm. TR'de kuralım dedim ama kimseyi bulamadım inanan. Süper fikir bence

    YanıtlaSil
  5. Noneless; bende görmüştüm o sahneyi ama izleyip geçtik işte millet hemen kapmış fikri :)

    Zeynep; bende chanel için aynısını düşündüm ama çakmasını sevemiyorum bir türlü orjinaline duyduğum aşkı ona duyamıyorum :))

    Özge; Katılıyorum canım gönül isterdiki bütün designer bag ler bizim olsun ama işte imkanlarrr imkanlar :)))

    Kristal Küre; Bir daha böyle fikirlerin olsursa bul beni :) Bak kaçırmışız fırsatı :P

    YanıtlaSil
  6. sex&city de gördüğümüzde bize uzak gelmişti fikir.senin olduğunu hissettiremese de anı kurtara bilir))

    YanıtlaSil