6 Ekim 2009 Salı

Beyoğlu Sahaf Festivali


İstanbul'da en sevdiğin yer neresi derseniz? cevabım tartışmasız Beyoğlu olur. Kalabalığın içine karışıp sokaklarında gezmenin keyfi bambaşkadır benim için.Geçmişi ve bugünü harmanlayan sokaklarının Avrupa'daki pek çok şehirden açık ara önde olduğunu düşünmüşümdür. Bu yüzden yapılan her yenilik ,başlatılan her festival beni çok heyecanlandırıyor.

Bu heyecanımın sebebi ise; Galata Sahaf Festivalinin, bu yıl Beyoğlu Sahaf Festivali'ne dönüştürülmesi.Taksim Gezi Parkında düzenlenecek.19 ekime kadar gezebileceğiniz sergiye altmışa yakın sarraf ev sahipliği yapıyor. Eski eserlere ,sinema afişlerine ve kartpostallara merakınız varsa kaçırmayın derim.

Beyoğlu belediye başkanı Demirören Beyoğlu'nun gelecek yıl en az 10 yeni festivale ev sahipliği yapacağını söylüyor.Umarım bu festivaller yaygınlaşır. Bizde dünyanın dört bir yanından turist çeken, orjinal ve hep beraber kutlayabileceğimiz festivallere sahip olmalıyız çünkü İstanbul bunu hakediyor...

4 yorum:

  1. İnanmıyorum...
    İmkanım olsa da gelebilsem...Tam bana göre:(
    Off off...
    Bu festivalleri Türkiye'ye yaymalı ya:(

    YanıtlaSil
  2. Cumartesi günü gidicem sahaflara. Sabırsızlıkla bekliyorum. =))

    YanıtlaSil
  3. Noneless; Katılıyorum canım sadece İstanbul değil tüm türkiyede yapılmalı bu tarz etkinlikler...

    Sarı; Bende cumartesi gideceğim karşılaşırız belki kim bilir :)

    YanıtlaSil
  4. Pazar gününe kaldı benim ki. Arkadaşımın okulda dersi çıktı :(( Pazar gel sen de :P :))

    YanıtlaSil