5 Ekim 2009 Pazartesi

En İyi Beyaz Şarap


Şarap sever misiniz?

Ben kırmızı şaraba bayılıp, beyaz şarabı asla içemeyenlerdendim.İçine gazoz karıştırdığım bile olmuştur içmek için :)

Doluca Sarafin Chardonnay'ı denedikten sonra ise bugüne kadar hep yanlış şarapları seçtiğimi anladım.İçimi gerçekten çok rahat, köpüklü ve hafif bir tadı var. Neymiş bu şarabı bu kadar özel yapan derseniz Saros bölgesinin Chardonnay üzümleri sıkıldıktan sonra fransız meşelerinde şaraba dönüştürülüyormuş.

Uluslararası yarışmalarda 13 madalya alan bu şarabı, ben peynir soslu makarna ile denedim, sizde isterseniz beyaz etler ve deniz ürünleri ile deneyebilirsiniz...

Ps: İçimi hafif diye buz gibi şarabı hızlı hızlı içtiğim için beni biraz çarptı:) Siz benim gibi yapmayın tadına varın, sonradan başınız dönmesin :)

Afiyet olsun...

5 yorum:

  1. ben beyaz şarabı sodayla karıştırıyorum, hem kalorisi azaltıyor hem de içimi daha hafif oluyor. şarap severler bana kızabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Kristal kürecim onu bende çok yapıyorum herkes hızlı hızlı içip sarhoş olurken hafif bir çakırkeyiflik ve az kalori almanın mutluluğunu yaşıyorum kimse kızmasın :)))

    YanıtlaSil
  3. sana kücük bir şarap tavsiyesi ...
    beyazda sarifin fume blanc (yanlız az bulunuyor)
    kırmızıda ise graffina malbec

    YanıtlaSil
  4. Tom ; En kısa zamanda deneyeceğim teşekkür ederim zaten kış kırmızı şarapsız geçmez :)

    YanıtlaSil
  5. öleyse en su gibi içilen kırmızı şarap ödülü de benden dlc öküzgözüne :)

    YanıtlaSil