3 Ekim 2009 Cumartesi

Çantasız Çıkmam Abi!


Erkeklerin en büyük derdi nedir?

Hayır, hayır kadınlar değil :)
Yanlarında taşıdıkları ıvır zıvırlar.

Cüzdan , araba anahtarı, ruhsat, sigara paketi,çakmak , cep telefonu ...

Biz kadınlar ne yaparız? Mantıklı bir şekilde bütün eşyalarımızı çantamızda taşırız.(Gerçi çuvaldızı kendimmize batırmak gerekirse bizde kocaman çantalarımızda aradığımızı bulmakta epey zorlanıyoruz :)) neyse konumuz bu değil zaten :) Peki erkekler ne yapar? Cüzdanla ruhsat sağ cebe, sigara paketi ,çakmak sol cebe, anahtar ve telefon ise ellerinde yürümeye çalışırlar.

Desek ki "hayatım bir çanta alsak sana rahat edersin". Sanki dünyanın en kötü cümlesini kurmuşsunuz gibi "Nee kadınmıyım ben ne çantası!" cevabını alırsınız :)

Yeni nesil erkekler allahtan modadan daha çok anlıyorlar, çantanın sadece bir kadın aksesuarı olmadığının, gayet kullanışlı olduğunun farkındalar.Sokakta karşılaştığım bu zevkli erkeklere "bravo işte budur" diye sarılmak, sarılmak istiyorum.

Bu sezon kullanabileceğiniz bir kaç güzel ve kullanışlı modeli paylaştım umarım beğenir ve çanta önyargınızı kırarsınız...

İyi haftasonları...:)


Blackbird Chausser


Samsonite Black Label Waifer Tote


Diesel 2 Tone Leather Bag

12 yorum:

  1. Kesinlikle öyle.Erkek reyonundan beğenerek çanta aldığımı bilirim.Paylaştığın çantalar da çok class ve orginal hayatım ;)''ben kadınmıyım çanta takıyım'' kafalı tipler bana hiç rastlamadı.iyi ki de rastlamamış :))

    YanıtlaSil
  2. boss ta da güzel modeller var

    YanıtlaSil
  3. önce cüzdan taşımaya alışmalıyım galiba.. :)
    çanta taşınabilir ama biraz kadın çantası gibi olmamalı...kadın gibi çanta takmak değil de...kadın çantası gibi çanta takmak biraz düşündürür..

    YanıtlaSil
  4. Erkeklerde şöyle minicik ve askısı olan ya da elde taşınan çantalar çok kötü duruyo.Fakat postacı çantası modelinde güzel bir çanta neden olmasın derim.Bir erkek olarak pantolonumun ceplerini telefon,cüzdan ve mp3 çalarla doldurmak azap verici.Heleki erkeklerde arka cepte cüzdan olayı kesinlikle ve kesinlikle bir şekilde yok edilmeli :D

    YanıtlaSil
  5. sağ cepte cüzdan ve telefon, arka cepte öğrenci kartı ve akbilim , sol cepte ipodtouch, çakmak cebinde ipod kulaklığı =)

    şu klasik fred perry çantasından alcam artık bence, d90ı da cebime sıgdıramıcam cunku

    YanıtlaSil
  6. Ya şöyle elde taşıdıkları abidik gubidik minik çantalar yerine adam akllı bir çanta kullansalar ya.. Burdakiler baya güzel.. Duyun beyler duyun!!

    YanıtlaSil
  7. Evet herşeyi çantanızda taşıdığınız için, bir şey lazım olduğunda en az 10 dakika arıyorsunuz. Cep telefonu gibi, minübüste çalar çalar iki saat telefonu bulana kadar millet ayar olur :) Yada arabanın anahtarları. Çantada bulana kadar, arkasında bekleyen sürücüler kornolarına basmaktan kafayı yerler.

    YanıtlaSil
  8. Cidden bayıldım!

    Erkeklere bu çantaları nasıl kaptırabilirim:)

    YanıtlaSil
  9. Benim eşimde çanta kullanmaz ne ararsanız torpido gözünde tıkış tepiş valla. Anahtar elde 100 metreden şıkır şıkır sesi duyulur.

    YanıtlaSil
  10. valla yıllardır canta kullanırım ve genelde birinden sıkılır yeni bir canta arayısı icine girerim... eskiler malesef arkadaslarıma gider... bazen diyorum hani laf ediyordunuz cantama neden şimdi istiyorsunuz...

    YanıtlaSil
  11. Miaam çanta taşımaya çok çok önce üniversiteye girdiğim yıllarda başladığmı eminim sende hatırlıyosundur.Modayı herkesten önce takıp edıyorum kahretsın :):):)

    Ama eskı postacı cantalarıma gerı dönmek ıstemıyorum elde tasıma krampon çantam bazen tasımaktan sıkılsamda bayag iş göruyor.

    Çantasız bı hayat her ınsan ıcın zor.Cuzdan,ruhsat,ev anahtarı,araba anahtarı,cep telefonu,yazın gözluk,fotograf makınesı,mp3 çalar bunları tasıycak ya bı hamal tutmak lazım ya da bı tasıyıcı yanı canta almak gerek.Neyse gelecegı önceden görmek guzel...

    YanıtlaSil