25 Ekim 2009 Pazar

Film Tadında Aşklar


Hafta sonu Küçük Beyoğlu’ndaydım, bilenler bilir cumartesi akşamları ne kadar kalabalık olduğunu. Tıklım ,tıklım sokakta bir şekilde yer bulup oturduk, tam dibimizde bir çift 19-20 yaşlarında ya var ya yoklar…Bağır çağır kavga ediyorlar…

Çocuk; sevmiyor musun ulan beni sevmiyor musun ne işin vardı o itin yanında ?
Kız; Yeter artık boğma beni, rahat bırak artık !

Bu arada kız nasıl ağlıyor, yanlarında da arkadaşları bu kavgayı seyrediyor benimle birlikte.Çocuk kızın kolunu sıkıyor, itiyor onca insanın içinde

Öyle bir bağırıyorlar ki kendi anlattığıma konsantre olamıyorum. Arada bir sakinleşiyorlar, sarılıp öpüşüyorlar, “hah bitti” diyorum tekrar baştan “ne işin vardı o itin yanındaaaaa :) Deli oldum. En sonunda başka bir masaya geçtikte ,tekrar kendi hayatıma ve arkadaşıma anlatacaklarıma yöneldim...

Sonrasında düşüncelere boğuldum. Filmlerde görürüz ya hep kadın ve adam birbirini çok sever, bir tutku bir ihtiras almış başını gider kadın "istemiyorum seni lanet olsun" der eşyalarını toplar adam son anda kadını kapıda durdurur kolundan çeker "Bırakma beni" der kadın mahsun gözlerle adama bakar bırak artık bitti diye bir iki nazlanmadan sonra hooop sevişirler. Al sana tutkulu aşk senaryosu...

Ama bunu gerçek hayata dökmeye kalktığında, yüzüne gözüne bulaşıyor insanın.

Ben bir kere öyle bir ayrılık yaşamıştım, kavga büyüdü, büyüdü "işte dedim, Mia büyük gün bugün, sende bir film sahnesinin içindesin şu an". Bir anda kıstım gözlerimi “Olmuyor artık bırak beni ühüüü” diyerek kendimi dışarı attım. Daha dramatik olması için, apartmanın merdivenlerinden koşarak indim. Bu dramatikliğe uygun olarak şansıma dışarıda deli gibi yağmur yağıyordu. Erkek arkadaşımda kendini bu sahneye kaptırmış olmalı ki, peşimden koştu, yağmurun altında tuttu kolumdan “Böyle bitmesin lütfen” gibi bir şeyler söyledi. Ben kendimi o kadar kaptırmışım ki, kafamdan neredeyse o sahneye uygun film müzikleri geçiyor :)
Bir taksi durdurdum yine hüzünlü gözlerle bakıp yağmurun altında hoşçakal! dedim. Taksinin kapısına uzandım… Arka fondan bir ses “Abla o kapı açılmıyor diğer taraftan bin” dedi... :)

Bazen çok kaptırıyoruz ama hayat film gibi gitmiyor... Hoşluğu da burada sanırım:)

İyi pazarlar...

17 yorum:

  1. Film gibi yazmışın Miacığım...

    Terkedildim ben de bir defasında...O da ben de seviyorduk birbirimizi üstelik.Ama bitmesi gerekiyordu O'na göre.Ama cidden seviyorduk.Elimi tuttu,sarıldı bana ve beni bıraktı bilmediğim bir sokağın köşe başında ve gitti.Ben arkasından bakakaldım.Dönüp bakmadı, bir daha da gelmedi.Saatlerce orada,o köşe başında salak gibi durdum,hareket edemedim.Gelen geçenlere aldırmadan baktım,ağladım.Belki de geri döner umudunu taşıyordum ama bekledim.Gelmedi...

    Hayat işte...Filmlere konu olan gerçekleri barındırıyor bünyesinde...

    Ha şimdi mi?Şimdi Umutluyum:)
    Hayat devam ediyor...:)

    YanıtlaSil
  2. Noneless'cm Hepimiz böyle acıklı şeyler yaşıyoruz sanırım.. Ama üzerinden zaman geçtikten sonra gülüyor insan aa ne komikmiş diyor hayat işte :))İyikide gelmemiş dediğine eminim şu an :)

    YanıtlaSil
  3. Miammm yaa çok güldüm anlattıgna o kapı açılmıyo abla ahaha :):):)

    ayrıca sen gel küçük beyoğluna söleme emi öldurcem senı :)

    tamam söz bi dahakine mıdye uzerıne menu yemıycez tmm tmm söz verıyorum ara benı lutfen :):):)

    Ayrıca bu hıkaye benım bıldıgımmmı yoksa baska bı hıkayemı anlayamadım.Benım bıldıgımde hanı senın hedıye olayları falan vardı :) ondan bahsetmemıssın aaa hanı dogumgunu kutlaması :)

    neyse çok öptummmm miammm grşlm datlum ;)

    YanıtlaSil
  4. Saol uğurhancım iyice deşifre ettin olayı :D Bu hafta arıycam seni karşıya geçtiğimde çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Nedense bütün acıklı şeylerde de erkekler hatalı oluyor anasını satıyım. :) Gerçi bayanların bloglarında erkeklerin hatalı olması doğal :)
    Zaman zaman herkes yaşamıştır bunları. Ama sonu çoğu zaman ayrılıkla bitmiştir. Aynı seninde dediğin tarzda, filmlerde ki gibi :) Bende bir kız için sarhoş kafayla gece saat 24:00'de istanbuldan ankaraya yola çıkmıştım sürpriz yapıcam diye. Gittiğimde kızı bir değil bir çok itin yanında oldukça samami bir şekilde görünce direk geri dönmüştüm.300 milyon benzin parası verip, otel parası verip, ettiğim masarafamı yanayım, yoksa yalan sevgiyemi :) Bana kalırsa da şu zamanda en kral kıza güvenilmez, çünkü erkekler de güvenilmez. Nedense biz erkekler bunu kız arkadaşlarımıza bir türlü anlatamıyoruz. En akıllısı bile saf gibi kanıyor. Ondan sonra ağlayıp sızlıyorlar..

    YanıtlaSil
  6. "abla o kapı açılmıyor diğer taraftan bin." hihaha, sabah sabah... (evet, benim için daha sabah :)) )

    YanıtlaSil
  7. bende o sıra motor diye bağıran yönetmen olmak istedim ... çok iyidiniz çocuklar... taksiciyi kovun... .p
    ama başka taksici yok elimizde...
    ben taksici olurum o zaman ... (bazı yönetmenler kendi filmin bir köşesinden cıkarya...)

    YanıtlaSil
  8. +öndeki arabayı takip et...
    -hangi arabayı abla..
    +offfff ne bileyim yaa

    YanıtlaSil
  9. fatih ;bütün acıklı senaryoları siz yazıyorsunuz biz de oynuyoruz işte :)

    Lydia; saatler deiştiii bak :))

    Tom; Taksiciyi kovarsak işin doğallığı kaçar çıkın o taksici bi yerlerden :)

    Fd; Bazen kendimi çok kaptırıyorumm böle bir anda lanet olasıcalar falan diye bağırmak istiyorum. Hayatım hep film gibi olsunn :))

    YanıtlaSil
  10. yaw yönetmen olarak bir yerde kafamı cıkarmam gerek (:

    hem ezberlerdim repliği...
    -Abla o kapı açılmıyor diğer taraftan bin

    YanıtlaSil
  11. Miacım senin hikayenin sonuna cok guldum :) ben de gecenlerde bebekte sahit olduguna benzer bi seye sahit oldum. cocuk kızın suratına patlatıverdi, kimse de etraftan gıkını çıkarmadı :(

    YanıtlaSil
  12. bayıldım! :) hele son kısımda gerçekten epey sesli şekilde güldüm :D

    YanıtlaSil
  13. bayılıyorum senin su yazılarına yaa.. cok guldum sonuna :) harika yazmıssın!

    YanıtlaSil
  14. Kristal Kürecim; böyle durumlarda kimse sesi çıkmıyor bir kere kızın birini bir adam dövdü sokakta müdahale edince kız sizene kocam benim dedi :/ yazık

    H to the E, Hello Kitty siz güldükçe beğendikçe ben çok mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  15. hehe süper ya taksiciye de anlatımına da koptum

    YanıtlaSil
  16. :)) hain taksici, gitti bütün romantizm :P

    YanıtlaSil
  17. şansa bak ya gele gele de o taksi mi denk geldi:)

    YanıtlaSil