9 Ekim 2009 Cuma

Go Jane Siparişlerim Sonunda Geldi...



24 Eylül'de yola çıkan siparişlerim sonunda bugün elime ulaştı. Aslında ümidimi kesmiştim, kesin gümrüğe takıldı diyordum ki, çok sevgili postacı kapıyı çalarak, siparişerimi teslim etti:)



Gelelim ayakkabıcıklarıma ve numara olayına;

Bu siteden ilk alışverişim olduğu için hayalkırıklığına uğramamak için beklentilerimi oldukça düşük tuttum :)
Ancak ayakkabıların beklentilerimin hayli üstünde bir kalitede olduğunu itiraf etmeliyim.Tek sorun botlarımın birazcık büyük gelmiş olması... Ayaklarım 38,5 olmasına rağmen ne olur ne olmaz diye 39 numara sipariş vermiştim.Bundan sonraki siparişimde kesinlikle kendi numaramı vereceğim. Çakma Zara ayakkabılarıma ise kelimenin tam anlamıyla bayıldım hatta bence Zara'nınkilerden çok daha rahatlar.

Go Jane' e benden 10 puan. Sizde gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz,ben şimdiden yeni modeller bakmaya başladım bile :)

Ps: Resimlerin kalitesi için üzgünüm fotoğraf makinamın ayarlarını bozmuşum elimden bu kadarı geldi :(

27 yorum:

  1. güle güle kullan bebek :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim siu'cum :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım. Demek numara Türkiyedeki ile aynı.. Ben de vereyim öyleyse benim korkum hep numarayı tutturamamak oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Elvan'cım; eger ayakların genişse topuklu ayakkabılarda yarım numara büyük verebilirsin. Ancak ayakların inceyse kendi numaranı ver derim:)

    YanıtlaSil
  5. gule gule kullan canim, ben de daha ciddi bakayim sitelerine, yorumlarini yazdigin icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan, hemen bi bakim şu go jane'e ;)

    YanıtlaSil
  7. Görkem'cim rica ederim ilerde diğer internet alışveriş deneyimlerimide yazacağım :)

    Kristal küre'cim hemen bak bir özellikle heels'leri tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Oh mis! Ben de bu botlardan istiyorum. Hatta İstanbul'da bir vakit çok uygun fiyata bulmuştum da ah o zamanlar param yoktu:( Şimdi de almak istiyorum, bir siteye baksam iyi olacak:)

    YanıtlaSil
  9. noneless: bende bu modelleri çok seviyordum ama ugg dışında değişik farklı birşey arıyordum sitede farklı renk ve modellerinede bak mutlaka :)

    YanıtlaSil
  10. yumuş yumuş botlar çok sevimli görünüyor. stilettolarsa bir harika:) güle güle kullan cnm..

    YanıtlaSil
  11. Ayakkabılara bitmiş bulunmaktayım.. Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullan hayırlı olsun bakalım :)

    YanıtlaSil
  13. gözünüz aydın olsun efenimmm... çakma zara sandaletler pek bir hoşmuş özellikle gözüm kaldı diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  14. güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  15. Duygu,Nina Noctis,Fatih,zeynep teşekkür ederim :)
    Lydia; hemen sende bak stilettoların birde gümüş rengi varki benimde gözüm onlarda kaldı :)

    YanıtlaSil
  16. güle güle kullan kaç zamanda geldi

    YanıtlaSil
  17. özge'cim gönderim süreleri 2 ve 4 hafta arasında değişiyor benimkiler 17. gununde geldii ...

    YanıtlaSil
  18. Güle güle kullan:)
    Ben aldığım üç ayakkabının üçünü de giyemıyorum, biri çok sıkıyo, biri çok büyük, biri de çook dandik çıktı:) üstelik hepsini aynı numara sipariş etmiştim...
    Neyse senin başına böyle bir şey gelmediğine sevindim
    :)

    YanıtlaSil
  19. tatlim ayakkabilarina bayildim, güle güle kullan, harikalar

    YanıtlaSil
  20. Ayşim ; ben gerçekten şanslıymışım o zaman :) ama bende kalıp şansımı çok zorlamadım mesela bootiler vardı çok guzel ama ayağıma olmaz diye korkup almadımm :)

    BuonaSera;Çok teşekkür ederim canımm :)

    YanıtlaSil
  21. gule gule kullan bende bi inceleyim hemen bu siteyi:)

    YanıtlaSil
  22. ben de sitedeki modelleri çok beğendim. ilk fırsatta gözüme bir çizme kestirdim, onu getirteceğim))

    YanıtlaSil
  23. merhaba güle güle kullan ayakkabılarını öncellikle.. peki tracing no veriyolarmı?

    YanıtlaSil
  24. adsız ; tracking no veriyorlar için rahat olsun ürünün eline ulaşmaması durumunda pttden o numara ile kolayca bulabilirsin

    YanıtlaSil
  25. o fotograftaki yamuk bacaklar sanamı aittt.. dostlar acı söyler ;)

    YanıtlaSil
  26. Adsız; fotoğraftaki yamuk bacaklar bana ait zaten fotoğrafta önemli olan bacaklarım değil ayakkabılar ;)

    YanıtlaSil
  27. ayakkabılarıda beğenmedim ben ama..bacaklarınla güzel bir kombinasyon oluşturmuşsun tebrik ederim. çin ötesii :p

    YanıtlaSil