16 Ekim 2009 Cuma

Mim!

Tatlı Duygu beni mimlemiş.Çok sevindim... Hemen sorularını cevaplıyorum :)

1.)Bloğuna neden bu ismi verdin?

La Vita é Bella'nın türkçe karşılğı Hayat güzeldir. Hayat güzeldir Roberto Benigni'nin hem yazdığı hem yönettiği hem de oynadığı italyan yapımı üç oscarlı, hem güldürüp hemde ağlatan süper bir film :) Bende bu filmi çok sevdiğim için hemde blogda hayatın güzel karelerini anlatmaya çalıştığım için bloğuma bu ismi verdim.

2.) Bloğa yazarken star tribiyle istediğin, "olmazsa olmaz" dediğin şeyler varmı?

Dikkat ilham geldi! çabuk biri kahvemi getirsin ve derhal bu odayı boşaltın diye bağırıyorum , diye cevaplamayacağım tabiki :) Çoğunlukla sessiz bir ortam yeterli yazmam için.

3. En son satın aldığın garip şey?

Arkadaşımın "Vintage kızım bu!" diyerek beni kandırdığı ikinci el bir elbise aldım. Sonra "ya bunun sahibi öldüyse ayyy hayatta giymem" diyerek birine verdim :)

4. Şeker gibi olduğun anlar?

Acıkmışsam ve yorgunsam hiç çekilmiyorum. Ama mesela o açlık ve yorgunluğun üstüne güzel bir yemek yiyip ,sonrasında da güzel bir film eşliğinde dinlenmişsem işte o an tadımdan yenmem :)


5. Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?

Erkek arkadaşın var mı / yok mu ? Varsa niye var yoksa niye yok :) Ne cevap verirsem vereyim kimseyi bir türlü tatmin edemiyorum :D

6. Seksin sendeki rengi?

Pembe, Kırmızı, Siyah, Beyaz hepsinden biraz


7. Aynaya bakınca gördüğün?

Moduma göre değişir. Bazen bir bakarım "off bu saç baş ne neolcak senin bu halin?" diye söylenirim kendime. Bazen de "Süperim ,dünyanın en güzel kızıyım ,dışarı çıkayım da herkesin aklını alayım heeeyt!" diye düşünürüm :)


8.Kendini okutan blog dediğin?

Mizah yönü baskın,kolay okunan, "sewgili blog , bugünn caddeye bi indimm tash gbi çocuklar vardı, yuh yani " tadında olmayan bloglar :)

9.Bu blog sahibi /sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?

Çoğunlukla Taksim ve Caddebostan... Karşılaşırsak gelin, selam verin iki lafın belini kıralım :))

Bende bu mim'i Zeynep, ve Beardy'e gönderiyoruuummm :)

Cevaplayın bakalımm :)

8 yorum:

  1. birde habertürkte beni sevindiren şey nedir bulamadım?

    YanıtlaSil
  2. daha yeni mi geldi mim sana Mia :) Aslında seni benim mimlemem lazımdı.

    Bu arada erkek arkadaşın varmı / yokmu ? Neden ? :D

    YanıtlaSil
  3. bekliyorum zeynep'cim :)

    Fatih'cim en son bana gelmiş sanırım bu mim :) Erkek arkadaş konusunu tekrar es geçiyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Bende hiç tatmin olmadım be miacım :D

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım cevapladım,

    sanırım haftaya caddebostana doğumgunune gidicem, bir gun onceden sana mail atarm, gorusmus oluruz :)

    YanıtlaSil
  6. bende yeni mimledim seni haberin olsun miacım :)

    YanıtlaSil
  7. Aaa Mia yeniden mi mimlendi:)
    Aaa kim tarafından...
    Aha...Ben:)

    YanıtlaSil