27 Ekim 2009 Salı

Noah Cyrus Ablasının İzinde


Ailenizin üçüncü sınıf magazincisi olarak tekrar karşınızdayım efendim:)

Noah Cyrus henüz 9 yaşında, ablası Miley Cyrus ise Amerika'nın çok konuşulan yeni teen idollerinden. Çok konuşulan diyorum çünkü Miley 15 yaşındayken Vanity Fair dergisine verdiği erotik sayılabilecek bi pozla gündemden düşmemişti...

Böyle mükemmel bir ablaya sahip olan küçük! Noah cadılar bayramında aşağıda görmüş olduğunuz kostümle boy gösterdi...

Böylece Noah kızımız, "Kızım büyüyünce ne olacaksın bakayım?" diye soran büyüklerine; "Striptizci olacağım teyzeciğim" cevabını vermekten kurtulmuş oldu :)

10 yorum:

  1. cık cık gençlik nereye gidiyor böle :)

    YanıtlaSil
  2. bu ne kıyafet,hatta bu ne ruj yaa..her hali iğreti..

    YanıtlaSil
  3. sinir oluyorum bu medya maymunlarına, disneyin elma şekerleri bunlar, coluğa çocuga satıyor.. geri zekalı bunlar ve kardashianlar

    YanıtlaSil
  4. kızdan tırstım
    o nasıl tiptir tanrım

    YanıtlaSil
  5. Fatih; nereye gidiyor cidden bu gençlik :P

    Zeynep; ben özellikle topuklu rugan çizmelerine takıldım tatlım :)

    Beadry; Kardashian'lar ayrı bir tuhaf zaten :)

    Mrs. Baros bide bu kadar çirkin olup bu bakada ünlü olmuyolarmı sinir oluyorum :)

    Direktörüm; Yazık cidden allah ıslah etsin:P

    YanıtlaSil
  6. Çok sevimsiz görünüyor yazık

    YanıtlaSil
  7. hiç olmamış yaa, küçük kadın gibi.. kadın olmaya niye bu kadar özenirler çocuklar bilmem,çocuk olmanın keyfini çıkarmak varken..

    YanıtlaSil
  8. neresi 9 yaşında bunun ya yaratık gibi olmuş.bu kız 15i beklemez zaten sonunda da britney'in kardeşi gibi olur yani

    YanıtlaSil