22 Ekim 2009 Perşembe

Previously On Eski Sevgili


Eski bir sevgiliyle karşılaştığında insan ne hisseder?

Mutluluk,Hüzün,şaşkınlık,öfke????

Hiçbiri...

İnsan eski sevgilisiyle karşılaşınca kendini hiç olmadığı kadar iyi göstermek ister o kadar. Gerisi önemsizdir. Öfke,üzüntü,burukluk, yada çılgınca bir sevinç, bunların hepsi geçmişte kalmıştır ama şimdiki zamanda siz süper bir insansınızdır ve bunu göstermek için elinizden geleni yaparsınız.Bu bir savaştır ve savaşlarda hep bir kazanan ve bir kaybeden vardır :)

Diyelimki karşılaştınız ve konuşmaya başladınız;

Bir kere o gün iyi görünüyorsanız savaşa 1-0 önde başlamışsınızdır.Sohbet anlamsızdır. iki tarafta şu anda ne kadar şahane bir hayat yaşadıklarını belirtmek için çabalar durur. "Eee neler yapıyorsun hayat nasıl?" sorusu karşısında alacağınız cevap büyük ihtimal "Süperim uluslararası bir şirkette iş geliştirme uzmanıyım" olacaktır:) Bu yüzden "Ee sen neler yapıyorsun?" karşılığında vereceğiniz cevap "bende CIA ajanı oldum işte, senden çok daha maceralı bir hayatım var" kıvamında olmalıdır :)

Bu sohbet adı altındaki ego savaşı sürer gider. Henüz benim başıma gelmedi ama birde ee hayat nasıl sorusuna karşılık "nasıl olsun ,evlendim, iki çocuğum oldu" cevabını alabilirsiniz :) O an içiniz kan aglasa da "Böhüaaa çocuklarının annnesi/babası ben olmalıydıııım" diye atlamayın kimsenin boynuna "Aaa Allah bağışlasın, ben de haftaya motorla dünya turuna çıkıyorum" diyin gitsin evde istediğiniz kadar ağlarsınız :)

Siz en iyisi, böyle sıkıcı bir sohbete maruz kalmamak ve bu tarz oyunlara girmemek için yolunuzu değiştirin,koşarak kaçın oradan :) Sonuçta eski işte ,adı üstünde şimdilerde isterse Superman olsun,dünyayı kurtarsın bize ne :)

19 yorum:

  1. Bu yazınla ilgili muhabbet etmek isterdim seninle :) süper olmuş cidden gündemi çok iyi seçiyorsun konuya nereden gireceğini biliyorsun.kısacası bu işi iyi beceriyorsun.dediğin gibi hiç karşılaşma en iyisi ben de böyle durumla bir karşılaşmadım zaten.eski zaten eski adı üstünde şu an olması gerekseydi 'eski' olmazdı öyle değil mi? gerek yok :)

    YanıtlaSil
  2. ay ben karşılaştım bi kere..çok kötü bi durum cidden..baksan bi türlü,bakmasan bi türlü..o yüzden bence de en iisi koşarak kaçmak..hiç arkaya bakmadan :)

    YanıtlaSil
  3. Bana göre genelde ayrılan kişi bu durumda üstün gibi oluyor. Benim başıma defalarca geldi. Özelliklede düğünlerde falan. Bence hiçte kötü bir durum değil. Buda insandan insana değişen takıntılardan birisi. Bazı insanlar bir ilişki bittiyse bitti der ve tamamen bitirir. Yani eski sevgilisi artık normal bir kişidir onun için. Eski kız arkadaşlarımın birisinin düğününe davet edildiğim zamanda oldu hayatımda. Gittim tebrik ettim hatta oynadım da :) Anlaşarak ayrılan insanların bu gibi durumlarda zorluk çekeceğini sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  4. valla süper... olmuş eline sağlık ...
    benim başıma geliyor ne yazık ki ... ama ben pek umursamam zaten ayrılmışsız bitmiş ilişki... ama mutluysa sevinirim ... kimseyi kötü görmeyi sevmem... bir de benim eski sevgilim olup ta arkadaşım olan çok var... onlarında fantezisi ise evlenince kocalarını benimle aldatmak... (:

    YanıtlaSil
  5. Dilan'cım bir gün bir kahve içip konuşalım bunun üzerine çok isterim, bencede adı üstünde eski işte :) ben çok denedim arkadaş kalmayı ama bu ego savaşlarından kurtulamıyor insan bir türlü :)

    Zeynep'cim ; Hangimizin başına gelmiyor ki bu koşarak kaçalım en iyisi değilmi :)

    Fatih'cim ; Bazı ilişkiler çok medeni biter hani tadında bitirmek vardırya işte öyle ancak bazı ilişkiler zar zor biter sonrasında karşılaştığında çok tuhaf hissedebilirsin kişiden kişiye değişir tabi bende çok takacağımı sanmıyorum ama insanlık hali işte insan hahayt senden ayrıldım ama hayatım süper işte mesajı vermek istiyor :)

    Tom; O nasıl bir fantaziymiş öle :)))

    YanıtlaSil
  6. Cidden ne kadar doğru:)
    Ama en iyisi onu yok saymak sanırım:)

    YanıtlaSil
  7. NonelessCan yok sayma işi kendimizi küçültür bence :) Bizi kaçarken gören "bak nasıl kaçtı" diye dalgasını geçer.

    Mia'cım valla ben öle bir mesaj vermek istemiyorum karşılaşınca :) o gün nasılsam o şekilde yansıtırım kendimi. Hiç beceremem öle sahte mutlu insanı oynamayı. :))

    YanıtlaSil
  8. Nonelesscm bencede en iyisi yok saymak :)

    Fatihcm; demekki çaktırmadan kaçmak lazımm :D

    YanıtlaSil
  9. üzerinden cok gecince arkadas kalınabiliyor Miacım :) ama herkesle degil tabi

    YanıtlaSil
  10. ben bu yazıyı çok beğendim, çok başarılı:)

    YanıtlaSil
  11. onlardan bir tanesi evlense ögrenicemde (:

    YanıtlaSil
  12. Küre'cim; Çok haklısın zaten herkesle arkadaş kalıp ne yapacağızki o zaman en başta arkadaş olurduk dimi :)

    Zeynep'cim çok teşekkürler.

    Tom; umarım gerçek olur ne diyim :)))

    YanıtlaSil
  13. gerçek olması önemli değil...sadece merak .p

    YanıtlaSil
  14. karşılaşıp gecmek neysede,daima görmek zorunda olmakk daa irencccccc :/

    YanıtlaSil
  15. Bu yazı süper olmuş tatlım yha (: yazdıklarını herkes bire bir yaşamıştr eminim ki.

    YanıtlaSil
  16. F.f; Daima görmek zorunda olunca insan alışıyorda bu anlık bir adrenalin yaşatıyor sanırım insana :D

    H to the E; Teşekkürler canım :)

    Eb; teşekkür ederim canım hepimizin başına geldiğini düşünerek yazdım bende :)

    YanıtlaSil
  17. vodoo bebekler için... :)
    http://www.bundesign.com/prod.asp?id=800

    YanıtlaSil
  18. en fazla merhaba der geçerim. o da yaşananlara saygıdan tabi saygı kaldıysa. sonra yoluma devam ederim.

    YanıtlaSil