31 Ekim 2009 Cumartesi

Tommy' e Anne Arıyoruz!


Tanıştırayım :)

Bu yakışıklı arkadaşın adı Tommy.Kendisi 10 aylık, bütün aşı ve parazit tedavileri tam.Arkadaşım Burcu eğitim için 4 ay süreyle İtalya'ya gidiyor. Bu yüzden Tommy'e Ocak ve Mayıs tarihleri arasında bakımını üstlenecek bir anne arıyoruz.Tommy'nin tek ihtiyacı 2-3 günde bir taranması ve günde 1 öğün yemeğini yemesi. Yemeklerini ve özel eşyalarını Burcu temin edecek...

Köpek sahibi olmak isteyip , bakımı konusunda kararsız olanlar Tommy'e annelik yaparak köpek bakımı sayesinde tecrübe sahibi olabilirler:) Bir nevi Demo :))))

İlgilenenler; bur.kuru@hotmail.com adresinden Burcu'ya ulaşıp detaylı bilgi alabilirler...

8 yorum:

  1. tesekkur ederiz miray teyzesi :)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim tatlım benim :)

    YanıtlaSil
  3. cok fena şeyler yazıcaktım hep sildim hep sildim ... efendi olup aklımda bulunsun diyim...(:

    bu arada nip/tucklar indi izlenmeyi bekliyor...

    YanıtlaSil
  4. anlaşılan babaya ihtiyacı yok tommy'nin..

    YanıtlaSil
  5. Anne demişsin miacık :) yapacak bir şey yok o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar Baba'da olur önemli olan Tommy'e iyi bakmak amca,dayı hepsi olur .)

    YanıtlaSil
  7. ay çok tatlı bu.. ben buna 4 ay baksam bir daha ayrılamamki :(

    YanıtlaSil
  8. Siu'cum 4 ay bir alıştırma olur :) Ama haklsın ayrılmak gerçekten zor bu tatlıdan :)

    YanıtlaSil