6 Ekim 2009 Salı

Üzerinize Afiyet Biraz Domuz Gribi Olmuşum



Artık mevsimlerin değişimine gönlümce sevinemiyorum...

Tam "yaz geldi hobarey giyeceğim incecik kıyafetlerimi yayılacağım çimenlere" diyorum, amcalar televizyona çıkıp hop "çimenden ottan uzak durun kene yapışır ölürsünüz!" diyorlar.
Kış geldi diyorum ne güzel kar yağacak sokakta sıcacık kestane yiyeceğiz diye sevincimden ölüyorum televizyonda tekrar bıyıklı bir amca beliriyor Bu kış domuz gribi tüm dünyaya yayılacak hepimiz ölüceeeeeeeeeeez! diye konuşup duruyor. Gazetelerde başlıklar görüyorum "Dünyanın en korkunç salgını", "Hızla yayılan virüs","Virüsten kaçış yok"!

Okudukça ödüm patlıyor eee nasıl korunacağız peki diyorum aldığım cevap "sık sık ellerinizi yıkayın!!!"

Elimimi yıkayayım ? :)

Şahsen ben virüs olsam dünyayı yıksam, daha karizmatik bir panzehirim falan olurdu ne bileyim mesela Domuzzo diye bir panzehir olsa onu içen bu hastalığa yakalanmasa falan :) Bu ne böyle ellerini yıka ölme:))

Zaten Türk milleti olarak hastalığın bütün ciddiyetini bozduk

-Necati, bak bakayım ateşim varmı hasta mı olacağım nedir!
-Kızz domuz gribi olma sakın keh keh keh!

Evet hazır olun bütün kış bu bayat espriyi duyacaksınız.Domuz gribinden çok, hakkında yapılan esprilerden nasıl korunacağımızı düşünelim.

Bu arada ben gidip bir ellerimi yıkayayım ne olur ne olmaz :)

7 yorum:

  1. Cidden ya kene ya domuz gribi ya kuş giribi nedir çektiğimiz.
    Hadi sokak kuşları öyle gelip omuzumuza filan konmuyodu,
    Ee domuz desen ülkede yok sayılır bi nebze uzak ihtimal ama ya kedi gribi diye bişey çıkarsa.Ulan Türkiye'nin taşı toprağı kedi hiç kaçarı yok işte o zmn hepimiz ölürüz :'(

    YanıtlaSil
  2. hahaha kedimi :) hakkaten yakındr canım onunda çıkması bu kadar abuk subuk hastalıktan sonra :)))

    YanıtlaSil
  3. panzehir konsununda haklısın:))

    YanıtlaSil
  4. aslında domuz gribi çok korkulacak bir durum değilmiş. Tabi bilinçli bir ülkede yaşasak! Almanya'da bir arkadaşımın kuzeni domuz gribi olmuş. Kızın babası doktor olduğu için teşhisi hemen koymuş ve kız 1 haftada iyileşmiş.

    YanıtlaSil
  5. Bize bir şey olmaz ya :) Ama ellerinizi yıkamayı ihmal etmeyin..

    YanıtlaSil
  6. ktistal küre; Bende korkmak istemiyorum ama tv de hergün bu işin şakası yok diyen adamladı görünce korkmamak elde değil :)

    Fatih; Türküz biz değilmi bize birşey olmaz ,ellerimizi yıkayalım yeter :))

    YanıtlaSil