18 Ekim 2009 Pazar

What's in my closet?

Zeynep'cim beni mimlemiş. Yine bir mim dalgasıdır almış gidiyor :)
Bu arada zeynebin bloğuna bakmanızı şiddetle tavsiye ederim. Çok tatlı ve içten bir kalemi var :)

İşte cevaplar ....

Dolabını açtığında hangi renkler diğerlerinden daha fazla?

Siyah ,beyaz ve aralarda pembeler :)

Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramasan olmaz?

Zara'ya mutlaka uğrarım, hatta mümkünse zara'da yatıp kalkmak ,orada yaşamak istiyorum :)

Kendini en rahat hissettiğin giyim tarzı?

Skinny Jean, babet ve hırka kombinasyonu.

Günlük makyajında kullandıkların?

Terracota, Eyeliner, Rimel ve şeker gibi bir Lipstick.

Kesinlikle seksi diyebileceğin bir şey (büstiyer, mini etek vs.)

Topuklu ayakkabı ve kalem etek ikilisi.

Asla giymem dediğin bir kıyafet?

Taytın üstüne jean etek asla giymem sanırım.

Fiyatları gereği erişilmesi zor yabancı markalardan en çok beğendiğin?

"Chanel" Ne güzel olurdu şöyle arada bir %70 indirime falan girseydi :)

En fazla yatırım yaptığın sektör (eğitim, kozmetik, giyim, teknoloji vs.)

Alışveriş bağımlılığım var diyebilirim. Mutsuzsam bir çift ayakkabı beni hemen mutlu eder, bu yüzden de en çok ayakkabı ve çantalara para harcıyorum.Sonrada parasız kalıyorum ama olsun, değer :)


Kitap- film- spor.. hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?

Kitap okumayı küçüklüğümden beri çok severim elime ne geçse okurum, aynı şey sinema için de geçerli. Spor içinse, alternatif sporları seviyorum bir spor salonuna gidip bisiklet üzerinde terlemeyi sevmiyorum. Bu aralar arayış içindeyim eminim kendime göre bir spor bulacağım :)


Dışardayken en çok yemek yemeyi tercih ettiğin yerler?

İşte hayatımın sorusu:) yemek yemeyi, yeni lezzetler denemeyi çok severim.Ama eğer en çok nereyi seviyorsun derseniz bütün güzel restorantları es geçer ve Bambi Büfeyi seçerim özellikle kaşarlı dürümünü :)

11 yorum:

  1. canım vakit ayırdığın cevapladığın için çok teşekkür ederim, blogum hakkındaki güzel sözlerin için tekrar teşekkür ederim, sende çok içten yazmışsın..
    bu arada ben bambi cafede hiç bu dürümden yemedim, diyetim bitince yemeliyim galiba:)

    YanıtlaSil
  2. Zeynep'cim haftanın son günü kendine bir ödül ver ye bu bebekten :) Mutluluk veriyor insana :)

    YanıtlaSil
  3. bambi mii,ağzım sulandı şu an :) naptın bana mia,bu saatte nası gidiim ben bambiye :)

    YanıtlaSil
  4. Kaşarlı dürümünü bende çok severim bambi'nin. olsa da yesek (:

    YanıtlaSil
  5. Haftada bir veya 2 kere giderim bambiye. Hatta bu akşam pilav üstü et dönerini sipariş ettim çok güzeldi!

    YanıtlaSil
  6. Lehi ; Thanks:)

    Zeynep, eb ; yakın bi yerlerde varsa gece servisleri var sanırımm :)

    Leah; Canım birde pilav istedi şimdi :D

    YanıtlaSil
  7. Ben bir kadıköydekine giderdim önceden şimdi gitmeye de vaktim olmuyo,geçen hafta bir kaç kere önünden arabayla geçtim de çok üzüldüm giremediğim için :(

    YanıtlaSil
  8. snowboard tavsiye ederim... alternative spor olarak ...

    YanıtlaSil
  9. Tom soğuk , kar falan bana göre değil ya o yüzde snowboard ve türevlerini eledim :)

    YanıtlaSil
  10. o zaman kiteboard tavsiye edicem yazın yapılıyor...

    YanıtlaSil