18 Kasım 2009 Çarşamba

Alexander McQueen WTF!


Bir varmış bir yokmuş Amerika'nın bir köyünde Alexander adında bir tasarımcı yaşarmış.

Bir gün annesi Alexander'a "Oğlum bakkala git 10 tane yumurta al börek yapacağım" demiş. Alexandar "Anne şu an meşkulum ilham gelmesini bekliyorum" demiş. Annesi Alexandar'a terlik fırlatarak "başlatma ilhamından çabuk yumurta almaya" diye fırça atmış. Söylene söylene yumurta almaya giden Alexander'a o anda ilham gelmiş. Ben yumurta gibi bir ayakkabı tasarlarım, bu ayakkabıları da bir pop ikonuna giydirir "high fashion" diye herkese yuttururum demiş. Alexander yumurta ayakkabıları tasarlamış , bunuda yıldızı parlamakta olan Lady Gaga'ya giydirmiş veee hikayenin sonunda parayı götürmüüş!

Gökten 3 elma düşmüş biri Alexander ve annesine biri Lady Gaga'ya biride bunu moda diye yiyen bize!
:)




14 yorum:

  1. heh işte aynennnn öyle:)

    YanıtlaSil
  2. Moda 80'lerde de saçmalamıştı.. Bu bir döngü.. Şimdi de saçmalamaya başladı...
    Panik yok.. ilgi göstermeyin.. Tasarımcıların saçmalıktan erken uyanması için dua edin.. :)

    YanıtlaSil
  3. zeynepcim aynen aynen :)

    Nina Noctis; Umarım 80 lere geri dönmek gibi büyük bir hata yapmayız gerci şu taytlar ve geniş omuzlar bunun habercisi korkmaktan alamıyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
  4. hani o kadar iğrenç şeyler moda oldu şimdiye kadar da bölesini hiç görmemiştim..

    YanıtlaSil
  5. Abi böle bir ayakkabı olmaz olsun ya :)) Yanımda ki bir hatunun böle bir ayakkabı giydiğini bile hayal edemiyorum. O değilde bunu giyebilmekte bir marifet ya..

    YanıtlaSil
  6. bu ayakkabılara bakamıyorum, icim bi kötü oluo :)

    YanıtlaSil
  7. berbat

    karıncayiyene benziyor ucu

    YanıtlaSil
  8. yalnız değilmişim ölsün bu ayakkabılar :))

    YanıtlaSil
  9. anağğ bi begenen zırdeli benim herhal
    tomografi çektireyim o vakit

    YanıtlaSil
  10. ben de beğeniyorum, yorumlara da şaşırdım..
    sonra neden şaşırdım diye düşündüm.
    zevk denen şeyin göreceli olduğunu unutuyorum bazen..
    herhangi bir şey, bize dünyanın en güzel şeyi gibi görünse de eminim onu iğrenç bulacak ya da ondan nefret edecek birileri mutlaka olacaktır..

    YanıtlaSil
  11. bana hala biraz korkunç geliyorlar :)

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar olaya biraz ticari bakmalısınız. Moda tarihini de, o dönemlere göre düşünmelisiniz. Beril'in 'zevk göreceledir' söylemine katılıyorum ama birini eleştirirken birazda bilmelisiniz diye düşünüyorum. Ben de moda öğrencisiyim. Bu kadar büyük tasarımcılar zaten size bize tasarım yaparak ün yada para yapmıyorlar, şov dünyasında adlarını duyurmalaraı ve yaratıcılıklarının en üst düzeyini göstermeleri gerekiyor. Ayrıca Lady Gaga'yı bu konuma getiren de yaptığı çalışmalar. Onu beğenmeyenler çıkabilir ama kimse kalitesiz diyemez. Evet bunu da beğenmiyebilirsiniz fakat bu kadar kötü eleştirmemelisiniz diye düşünüyorum. Alexander McQueen iki kez İngiltere'nin en büyük tasarımcısı ödülünü almış ve moda tarihinde fransa'da göze batmış ilk İngiliz tasarımcıdır. Moda tasarımla, seri üretimi lütfen birbirine karıştırmayın. Bunlar tasarımdır, seri üretim yapılıp, sokaktaki herkesin giyebiliceği şeyler değildir. Bende yumurta ayakkabıların görüntüsünden pek hoşlanmıyorum ama çok güzel düşünülmül bir tasarım olduğunu düşünüyorum. Ayrıca hiçde bu şekilde konuşmayın, bi bakarsınız ilerde moda dayatmalarından dolayı sizde birer tane edinivermiş oluverirsiniz ;)

    YanıtlaSil
  13. toynağa benziyor :p

    YanıtlaSil