22 Kasım 2009 Pazar

Barney Stinson Olmaya Çalışmak!


Asmalı Mescit'te oturmuş arkadaşımı bekliyorum. Zaten zar zor yer bulmuşum, her yer kalabalık üzerimde bir gerginlik. Kumral, sırıtkan bir çocuk yanıma yaklaşıyor ,karşımdaki sandalyeye oturuyor aceleyle ve soruyor

"Benimle tanışmışmıydın ?"

"Ha?!"

Doğru mu duydum?

Bu How I Met Your Mother'daki efsane soru "Haaaave You Met Me?"'nin araklaması mı ?

Çocuğa bakıp ilk şaşkınlığımı üzerimden attıktan sonra "Tanışmadık , zaten bu antipatik barney taklidinden sonra da tanışma ihtimalimiz kalmadı" diyorum.Kalkar herhalde diyerek cep telefonumla ilgilenmeye başlıyorum ama çocuk gaza gelmiş bi kere sanıyorki gerçekten Barney "buradaki en tatlı kız sensin" falan diyor yalana bak orda benden tatlı 20 kız var oğlum diyeceğim yüz bulur iyice diye diyemiyorum. O sırada arkadaşım geliyor ve çakma Barney "görüşürüz" diyerek kalkıyor. Sonra bu arkadaş kalkarken peçeteye yazmış olduğu numarasını masaya bırakıp gidiyor ha birde sinir bozucu şekilde göz kırpıyor. Gülsem mi gidip o numarayı Gay barlardan birinde duvaramı yazsam diye düşünüyorum En azından aptal Barney'den daha yaratıcı olurum...

Bu olayı arkadaşlarıma anlattığımda herkesin biraz Barney olmak istediğini farkediyorum... Zaten ne zaman diziden konuşmaya başlasak erkekler "aa ben aynı Barney'im" kızlar da; "Robin aynı ben canım!" diyor...

Nerde Robin'sin evlenmek için ölüyorsun, uzun ilişki göbek adın ama lafa gelince ben Robin'im :) Böyle söyleyip bozmuyorum tabiki kimseyi çünkü herkesin bir olduğu, bir de olmak istediği insan vardır. Mesela ben istanbul'da yaşayan büyük ihtimalle ilerde sabah 8 akşam 5 çalışacak kendi halinde bir kızım , ama bana sorarsanız "Domino" filmindeki Keira Knightley gibi bütün sokak dövüşlerini bilen azıcık serseri bir kız olmak isterdim.Bu Barney özentilerimiz de bu yüzden türedi işte.Aslında dünyanın en duygusal adamları önümüzde kadınların kitabını yazarım,istesem bir gece de 5 kızla tanışırım sonra da arkamı döner giderim falan diye geziyorlar. Yalan ! :)

Lütfen Daha yaratıcı olalım!

Herkes dizilerden, filmlerden bu kadar etkilenip hayatına uyarlamaya kalksaydı, evinize gelen misafirler kapı yerine şangırt diye camdan içeri girerler "Dont move , get down on your knees and pray motherfucker!" diye bağırıp ödünüzü koparırlardı :)

7 yorum:

  1. Sonu harikaydı :)) Açıkcası barney'i pek takip etmiş birisi değilim ama çok haklısın hayatımızda o kadar çok barneyler var ki say say bitmez. Ama Robinleride unutmamak lazım, onlar içinde bir yazı yazmak lazım tabi.
    Mia ama cocuğa yazık olmuş ya, en azından emekleri için bir karşılık verseydin :) Peçeteyi gay bara asma fikri harika yalnız koptum :) Bence insanların %90 nı özenti.

    YanıtlaSil
  2. HIMYM favori dizilerimdendir.Barney olmak kolay mıdır,sorarım doğrusu;)
    Barney HIMYM da olduğu için komik ve çok seviliyor.Gerçekler o kadar farklı ki,daha küçük kızken rolümüz belli evcilik oyna anne ol,erkekler baba olsun falan filan..

    Roller belli baştan işlenmiş beyinlerimize..

    YanıtlaSil
  3. Ahahaha.. Çocuk pek ezikmiş yauuvv.. :) Dizi karakterlerini kendine uyarlamaya başladıysa feci..

    Deseydin sende "Yavrum ben senin Robin'in olamam.. Ben Taksici amcayım" diye.. :D

    YanıtlaSil
  4. erkeklere neler oluyor henüz bilenini görmedik.bunun zeminine biz kadınlar ilk küreği atmıyo deiliz hani.efendime diyeyim anlamadığım şey; ülkede maço meraklısı çok kadın var iken bu erkeklerin akıl almaz yumoşluğu niye,hadi bunu otobanda solladım diyelim bence büyük bi korku hakim.spekülasyonlar kol gezmekte efendim, ilk önce kadın fırlamış da erkek kadının evrimleşmesi imiş miş yok gelecekte erkek nesli tükenicekmiş mş de bunu duyan tabi kavanozdan serbest bırakılan kelebenk misali yol yordamı es geçip tee en eski numaralar döndüler.vakit nakit babında

    YanıtlaSil
  5. Fatihcim ; Asmadım tabiki numarasını hiçbiryere ama çocuktan daha yaratıcı olabilirdim yapsaydım :)

    Yıldız , Benimde favori dizim How I met your mother şimdilerde flashforward a sardım onuda tavsiye ederim :)

    Nina Noctis; iyi fikirmiş pakistan aksanıyla ingilizce konuştummu bu iş tamamdır :)

    Oluyo bu; Bence kadınlar maço erkek değilde güçlü erkek istiyor . Yada kafamız karşık hem maço olsun hem yumuşak bir yanı olsun falan zor işler bunlar :))

    YanıtlaSil
  6. ahahah ben çocuğu takdir ettim:) Bu ülkede insanların birbirine bakması bile garip karşılanırken cesaret bulup gelmesi ilginç olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Cindrellacım gelsin iyi güzelde kendi gibi olup gelin dmi :)))

    YanıtlaSil