17 Kasım 2009 Salı

Facebook Aşkları


Facebook hayatımıza girdiğinden beri özel hayat falan kalmadı.

Şimdi bunu söylüyorum diye sanmayın ki facebook hesabım yok. Elbette var ve nedenini bilmediğim bir güdüyle bir sürüde resim yüklüyorum :)

Gerçi kendimize yalandan bir dünya yaratmışız herkes en afilli fotoğraflarını koyup "bakın ne kadar şahane bir yaşamım var, ay her gün geziyorum, her gün ayrı partideyim" mesajını verme derdinde.

Benim bahsetmek istediğim konu Facebook İlişkileri;

Hergün sayfamda yeni bir haber "Ceylansu ile Mehmetcan yeni bir ilişki içerisinde. Altına yazılan yorumlar, ay şekerim hayırlı olsun, allah tamamına erdirsin diyen birbirine benzer sözler...

Ardından 1 hafta ya geçer ya geçmez bu Ceylansu kızımız büyük aşkından ayrılır. "Ceylansu artık bir ilişki içerisinde değil". Bu iletiyi de beğenenler çıkar :) Bir süre Ceylansu kızımız çoğu demet Akalın şarkılarından oluşan iletiler yazar.Eski sevgiliye mesajlar verir. Sizde bunları ister istemez takip edersiniz çünkü ana sayfanızda çat diye çıkmaktadır.

Bir süre sonra Ceylansu, Hamitcan ile bir ilişki içerisinde diye bir mesaj görürsünüz!!! Altına aynı insanlardan aynı yorumlar "hayırlı olsun bebişim bıdı bıdı" :) "Eeee Mehmetcan ne oldu?" Profil resmi değişir yeni sevgili ile bir resim yerleştirilir altına da "Senden önce kimseyi sevmedim" diye arabesk bir yorum yerleştirilir tamam!

Sonrası aynı. Bir hafta sonra Hamitcan'ın yerine Boğaçcan geçer. Bu bir kısır döngüdür, yapacak bir şey yoktur. Biz ne söylersek söyleyelim onlar aşklarını pop şarkıları eşliğinde yaşamaya devam edeceklerdir.

Bu yazıyı okuyup "ee bu kadar rahatsız oluyorsan bakma o zaman!" diyenler haklı aslında, ama teknoloji işte istemeden de olsa biryerden dalıyor hayatımıza :)

Gününüz Güzel Geçsin...

14 yorum:

  1. Ben ilk cümleye takıldım: ''Facebook hayatımıza girdiğimizden beri''
    Facebook hayatımıza girdiğinden beri yada Facebook çağına girdiğimizden beri şeklinde olsa daha güzel olacağını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :)) Senin anlatımın beni güldürüyor Miacım :) Ama aynen dediğin gibi valla. Facebook tan önce bir çoğumuzun hayatı zaten sanaldı, facebook gelince iyice sanallaştı hayatlar. Resim konusuna gelince tamamen doğru :) Resimlerde bakıyorumda herkes paşa gibi maşallah.

    YanıtlaSil
  3. ay cidden çok güldüm bu yazıya
    ben facebook açmaya direnen sayılı insanlar arasındayım sanırım ve açmaya da niyetim yok

    ama mutiş bi gözlem cidden :D kaç tane bu tip insan tanıyorum

    demet akalın şarkıları.. :D

    YanıtlaSil
  4. ahaha :D ben de farkettim onu // bi de o şarkı sözleri yok muu :p

    YanıtlaSil
  5. harika yazmışsın..çok seviyorum ben senin yazdıklarını..

    facebook hesabım vardı, bende insanların onlarca resim arasından seçip en güzelini koyduğu albümlerine baktım, bende resimler koydum..aman allahım birinde ortaköydeyim yok birinde kız kulesindeyim:))

    sevgilimin o resmi kaldır o koyulmaz, bu herif kim ki sana böyle yazıyo sorularına ve ısrarlarına dayanamadım ve kapattım oh ne rahat bööle

    merak eden varsa cepten arasın kardeşim beni:)

    YanıtlaSil
  6. ahahaha koppttumm harbıden fakat benım bır facebook hesabım yok yinede bu durmlrda forumlarda da olsa karsılasıyorum.. bu internet uzerınden yaşanan aşklara sadece ''SANAL AŞKINIZ BATSIN EMİİİİİİ'' demekten kendimi alamıyorum:))
    esen kalın saygılar..

    YanıtlaSil
  7. Facebook üyesi değilim ve olmayı düşünmüyorum. Dostluk, arkadaşlık, bunlar da sanallaşırsa elimizde ne kalacak?

    YanıtlaSil
  8. Milletin gözüne gözüne sokuyorlar...Pıh...
    İyi hayırlı ola,afiyet olsun...Hani dosta düşmana ilan edilesi bir değeri varsa,zaten vardır da...Sahtelikler diz boyu...Yalan dolan...

    Elbette benim de Facebook hesabım var.(Sanki "elbette" de vurgu yapmışım,hani "Ayol,benim neyim eksik,benim de var işte oh!" der gibi ama öyle değil...:))Var ama amacından sapmadan kullanıyorum,cidden ama:)Tebrik ettim kendimi ve doğru teşhisler için seni Miacııım...
    Kocaman mucuklar:)

    YanıtlaSil
  9. Tamercim; ufak bir yazım hatası olmuş düzelttim :)teşekkürler.

    Fatih'cim ; Bakma öyle diyorum ama benimde resimlerim öyle niye çirkin resmimizi koyalım dmi ama :)

    Badekızı, Fashioncholic; Demet Akalın şarkılarından oluşan iletiler bu tarz ilşkilerin olmazsa olmazı:)

    Zeynecim ; Bende senin yazılarına bayılıyorum, aslında haklısın bu facebook ilşkilere zarar veriyo kimm bu ekleme talebi yollayan adam dedimm kiiiiimmm die kavgalar cıkıyor :))

    Coşkun; Aslında bir açıdan haklısın ama artık öyle bir duruma geldikki bilgisayarı acar acmaz ilk işimiz facebooka bakmak oldu bir nevi bağımlılık.

    Nonelesscm ;tatlım ben hiç kendi amacında kullanmadım aslında facebooku mesela hiç ilk okul arkadasımı bulmuşluğum falan yok,öle şuursuzca resim yükleyip duruyorum :)

    Choko prenses ; Bencede tatlım sanal aşkları batsın :))

    YanıtlaSil
  10. Miacım kesinlikle bir tane bile çirkin resmin yok zaten maşallah :)

    YanıtlaSil
  11. bu tip tespitlerine bayılıyorum. Farkında olmadan alakan olmayan bi sürü insanın hayatının icinde buluosun kendini ve kendine itiraf etmesen bile bu takipten zevk alıosun :)

    YanıtlaSil
  12. ben şöyle olsa ne güzel olur dimi... onun facebookuna taşınsa... orada yaşasalar filan...
    bizede söle bir yazı gelse x ile y artık y nin facebookunda yaşıyor...

    ama eminin ki sorunlar o zaman başlayacak ve ben cok eglenecem ... hehe

    YanıtlaSil
  13. Ahahah cok guldum sekerim yaa, valla muthis tespitler, benim sayfada da surekli Nazim'in dizeleri ucusuyor (Edebiyatci oldugumuzdan), herkes birer Nazim, birer Demet olmus vallahi (yani kendilerini oole saniyorlar)...
    Face'le ilgili hergun yeni bisii duyuyoruz, yok ordan tanimadigi kisileri ekleyip sonra sevgilisi yapanlar, yok mankenlerin unlulerin fake profillerini ekleyip bakin benim birsuru unlu kankam var edasiyla gezinenler...
    Bitmez valla bu olaylar, sagolsun milletimiz o kadar ac ki...

    YanıtlaSil
  14. aha bak sıcak haber bildiriyorum yaklaşık 9 sn önce hatta 10 11 12...cerenin yeni bi ilişkisi var böle kalpli anlatım.
    foto bi profil olmuş evvela,tepeden tam çekim..yorumlar ehehhe mehehehe kasımda aşk bakadır temalı bi takım manasız laflar.hadi aşık olan kızımızı anlıyorum beyne fazla oksijen gitmediği için saçmalıyor ama hakkat yani diğerlerine noluyo.ay bir de kız boncuk gözlü güzel bişee laf aramızda çocuu hiç begenmedim ben,hiç yakışmamışlar ahahah

    YanıtlaSil