6 Kasım 2009 Cuma

Görmemiş Gazeteye Çıkmış Vol 2 :)


Habertürk Gazetesi "WEB GÜNLÜĞÜ" köşesinde blog'uma ikinci kez yer vererek beni çok sevindirdi :)

Ayrıca bir kaç gün önce sevgili maydanoz da blog'unda bana yer vermişti ama grip olduğum için sürekli yatak döşek yatıyordum, bir türlü yazamamıştım. :( Biraz geçte olsa Habertürk ailesine ve Maydanoz'a çok teşekkür ediyorum.

Bu grip bütün enerjimi aldı götürdü bir iyileşeyim yeni haber ve yazılara boğacağım sizi :)


Gününüz Güzel Geçsin...

10 yorum:

  1. niye herkes bi kere çıktıda sen iki? ben kıskanırım ben bunun için adam vururum, bilmem yani. :)

    yazıları kısa kısa alıyorlarda bi bok anlamıyorduk ama bak senin yazın kısa ve gayet anlaşılır bir tespit olmuş, kapak olmuş eski sevgililere, olmuşta olmuş

    YanıtlaSil
  2. Siminyacım bende senin izleyici sayına ulaşmak için adam vururum vallahi :)))

    Sanırım sadece ilk paragraflarını alıyorlar yazıların o yüzden pek birşey anlaşılmıyor allahtan bu yazıda ilk paragrafa konuyu yaymışımda ne yazdığım anlaşılmış biraz :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel,tebrikler! Ya ben bakıyorum bu habertürk'ün her biyerine bulamıyorum bu köşeyi nerde oluyor eklerinde falan mı?:))

    YanıtlaSil
  4. Moda gezegeni ; Eklerde değil Habertürk'ün 20. sayfasında oluyor tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. ben de sana haber vericektim gördüm gazetede ama unutmusum sonra :)

    YanıtlaSil
  6. hedefine ulaşacaksın biliyorum bunu... (:

    YanıtlaSil
  7. vay vay vay :) Miacım tekrardan tebrikler gülüm..

    YanıtlaSil
  8. Kürecim banada teyzem haber verdi :)))

    Tom; Sen Böyle dedikçe çok mutlu oluyorum gaza geliyorum :P

    Fatihcim; tekrardan eyvallah gülüm :)))

    YanıtlaSil
  9. benim senle konusmam gerekiyor ama hadii neyse..

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler miacım..Yazıda süpermiş(=

    YanıtlaSil