24 Kasım 2009 Salı

Lancome Cils Booster XL



Bugün büyük bir sırrımı açıklıyorum .

Mia ne güzel kirpiklerin var upuzun dediklerinde "hehe sağolun, varolun allah vergisi işte" diye böbürlenip durdum. Ama artık yalan öyleyecek gücüm kalmadı.Benim kirpiklerim uzun falan değil :)

O uzun kirpiklerin sırrı işte bu görmüş olduğunuz maskara bazı.

Kendisinin adı Lancome Cils Booster XL. Kirpiklerinize bir kat uygulayıp üzerine de Lancome Hypnose maskara, yada istediğiniz herhangi bir maskarayı sürdüğünüzde ortaya çıkan sonuç gerçekten mükemmel...

"Bir deneyelim bakalım" derseniz Sevil'de fiyatı 75 tl civarında. Ben bu kadarcık şeye 75 tl vermem derseniz de :) BURADAN 22$ a satın almanız mümkün.

Hadi bakalım uzasın kirpikler :)

9 yorum:

  1. Miacım güzelliğin konusunda başka sırların varsa onlarıda söyleseydin :) benim anlamadığım kirpik bu icatla nasıl uzar ya. :)

    YanıtlaSil
  2. Bizimde var kendimize göre sırlarımız fatihcim :) Aslında çoğu şeyimiz sahte valla kandırıyoruz erkekleri :D Bu güzel icat kirpiklerini daha dolgun yapıp daha uzun gösteriyor :)

    YanıtlaSil
  3. Hımm peki o zaman biraz tuzluymuş amma velakin ilk defa görüyorum aklımda osun bari:)

    YanıtlaSil
  4. free shoptan alıcam valla Miacım :)

    YanıtlaSil
  5. Tatlı cadım gerçekten değer :)

    Kristal Kürecim ; Benimkide freeshoptan ama gercekten tavsiye ederim çok guzel :))

    YanıtlaSil
  6. bütün numaran çıktı ortaya :))

    YanıtlaSil
  7. siu'cum herşey kızlar için bu sırrı kendime saklmayı doğru bulmadımm :)))

    YanıtlaSil
  8. Ben badem yağı sürmeyi üşengeçliğimden bıraktığım için faydalı bir gereç olabilir cidden. Paylaştığın için sağol ;)

    YanıtlaSil
  9. Nilcim badem yağı gözümü yakıyo benim :) bu daha acısız bir yol :)

    YanıtlaSil