12 Aralık 2009 Cumartesi

Ayrılık Ve Köfte !


Ayrılık zor bir şey...

Alıştığın bir şeyden kopmak , bir şeye sevindiğinde onu arayamamak , tekrar elini tutamayacağını bilmek falan filan :) Kısacası ayrılık can yakar. Ama en büyük sıkıntı sizde kalan eşyaların ne olacağıdır. Atsan atılmaz, satsan satılmaz. Zaten sizde kalan saçma geyikli kazağı bir başkası ne yapsın :)

Ya da sizde kalmış kitapları vardır "Aa bak ayrıldık üstüne yattı kitapların" demesin dersiniz. Ama şimdi "bi yerde buluşalım, kitapların bende kalmış" demek olmaz, ezik görünürsünüz. "Aaa bak barışmak istiyor buda bahanesi diye düşünür" dersiniz. Haklısınız çünkü düşünür :)

Ama benim gibi kitaplarını kapıya bırakayım ordan alırsın derseniz ve karşılığında lütfen bir kahve içelim, sana söylemek istediklerim var, aşığım sana, öldüm üzüntümden, sensiz yapamıyorum ühüüüü cevabını beklerseniz alacağınız cevap ancak "Kapıya bırakma yandaki köfteciye bırak!? ben oradan alırım" olur :)

Köfteci!

İşte bu tam olarak beklentiler ve gerçekler durumudur.

Hayat çok acımasız:)

Gidip 3 tabak Köfte Yiyeceğim...

14 yorum:

  1. neeee köfteciye mi bırak! :)

    YanıtlaSil
  2. haha.. ben bu durumlar için kargoyu kullanıyorum, kitabını kupasını bir kutuya doldurup gönderiyorum. tabi siz siz olun benim gibi "en sevdiğin kekten de koydum ühühğğ" moduna girmeyin:)

    YanıtlaSil
  3. duyduğum en süper ayrılık hikayesi :D:D belki köftecide bi süpriz bekliyodur kimbilir:))

    Merve I.

    YanıtlaSil
  4. zeynep'cim köfteciye bırak doğru duydun ofh :D

    Melike'cim ; Aslında evet böyle durumlarda kargo kullanmak en akıllıcası kapıya bırakiim dersen bu cevabıda alırsın işte :D aa bu arada ne alakaysa canım kek istedi:))

    Merve'cim tatlım o köfteciden süpriz falan çıkmaz :D Böyle ilşkiler yaşıyorum işte hale bak :D

    Tatlı cadım değermi değmezmi bilmiyorum ama yedim köfteleri :D

    YanıtlaSil
  5. köfteci ha,hiç duymamıştım bölesini..insan utanır be köfteciye bırak demeye :)

    YanıtlaSil
  6. Ben olsam bende aynısını derim :)

    YanıtlaSil
  7. Harikaymış! Bu hikayeden mükemmel bir romantik komedi filmi açılış sahnesi olur. Esas kız (Melis Birkan) evden o hırsla çıkar, yandaki köftecide ona zaten öteden beri hayran birinci yanıltmaca oğlana (Dağhan Külegeç) 3 tabak köfte siparişi verir. Köftelerin bir tabağını bile bitiremeyince ağlamaya başlar, bu esnada köftecinin sahibi ikinci yanıltmaca oğlan (Ozan Güven) onu teselliye çalışır ama başaramaz. Esas oğlanın kim olması gerektiğine ve köfteciyle nasıl bir alakası olduğuna henüz karar vermedim, ama senaryolaştırma çalışmalarım tam gaz devam ediyor! (Nasıl kasting ama?)

    Bu arada, köftelere fazla kırmızı biber ekmeyin, acısı sonra fena çıkar!

    YanıtlaSil
  8. Zeynep'cim utanmıyolar işte aah aahh ne bitmeyen çilem varmış :D

    Aferin Fatih senide ruhsuz erkekler kategorisine ekliycem :)

    Coşkun ; senaryoya bayıldım bence bu filmi cekmek için biz bir girişimde bulunalım parayı kırışırız :D

    YanıtlaSil
  9. Birliktelikte bir erkeği ruhsuz yapan genelde kadınlardır Miacım :)

    YanıtlaSil
  10. tam da üzerine okudum bu yazıyı 2 gün oldu şimdi ayrılalı, insan hep bir bahane arıyor okuyunca dha da kötü oldm .. 3 senenin snnda adam aradıınızda dha 2 gün olduu halde ayrılalı artık hayatına devam et oyalanıcak bişiyler bul yapma böyle rahatsız etme beni derse köfteciden dha kötü koyuyo .. sanki aylar yıllar geçmişte unutamamış tacizci sevgili moduna düşürüyor sizi acımasızca dha 3 gün önce öpüp koynunda uyuduğunuz sevgili... bunu okuyunca ben girdim moda ühüüüüü -s-

    YanıtlaSil
  11. Adsızcım; Ben bu ayrılığı yaşayalı çok uzun zaman oldu şimdi okuyunca tekrar halime tekrar güldüm :) Eminim bir iki ay sonra sen de güleceksin sadece birazcık zaman ihtiyacın olan. Hatta inan bana o beni rahatsız etme diyen insan seni arayacak özlediğini söyleyecek ama sen hiç sallamayacaksın:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. keşke mia ,işte o gücü hala bulamıyorum kendimde.. umarım o gün geldiinde hayır diyebilicek kadar sevgimden kurtulmuş olurum ...

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten erkekler AŞK/SEVGİ kelimesinden kadınların türettikleri kadar anlam türetemedikleri için Ayrılık söz konusu olduğunda da dünyanın en olağan şeyi gibi davranabiliyorlar. Ben de bizzat yaşadım ve kendisine peşinden koşup sürüneceği yeni bir aşk diliyorum :))))

    YanıtlaSil