24 Aralık 2009 Perşembe

Bıdı Bıdı Bıdı...

Bizim ailenin garip bir enerjisi var, genetik olduğunu düşünüyorum... Şöyle ki; babam 52 yaşında, haftanın bir günü fotoğraf kursuna, bir günü salsaya , bir günü folklere giden, bunun yanında bahçesinde sebze yetiştiren ve tavukları olan bir insan.Ve hayır babam emekli falan da değil haftanın 5 günü çalışan bir memur! Kardeşim resim yapıyor bunun yanında yıllarca voleybol ve halk danslarıyla ilgilendi, annem takı tasarımı öğreniyor. Bende bir numara yok!!!Annem hep "Senin bütün enerjin çenene gidiyor", der,haklı galiba.

Küçüküğümden beri konuşmak konusunda bitmek tükenmek bilmeyen bir enerjiye sahibim. Sadece konuşmak olsa iyi konuşmak,şarkı söylemek, hikaye anlatmak,Bir coşku bir enerji sormayın gitsin. Bazen insanları yorduğumu hissediyorum konudan konuya atlıyor oluşum pek çok insanı çileden çıkarabiliyor şöyle ki ;

Biliyormusun mangoda indirim başlamış, çok geç girdi bu sene indirime, ay bu arada bu kahve buz gibi, geçenlerde Figen'le bir türk kahvecisi keşfettik şahane, Figen'ide göremiyorum ne zamandır sınavları falan var herkes meşkul ,koşturup duruyor kahve soğuk ama fena değilmiş bu arada...

Çok feci değil mi ? :)

Arkadaşlarım alışkın bu duruma ama yeni tanıştığım biri için tenis maçı izlemek gibi oluyor ne yazıkki sohbetim.Genelde yakın arkadaşlarım da konuşkan insanlar olduğu için onlar etkilenmiyor bu durumdan kendimiz çalıp kendimiz oynuyor gibiyiz.Ama bu durum ilişkilere geldiği zaman değişiyor. Elbette hoşsohbet, konuşkan insanları seviyorum ama benden çok konuşanları değil:)

Bir keresinde tiyatrocu bir çocukla yemeğe çıktık herkes çok iyi anlaşacağımızdan, birbirimiz için yaratıldığımızdan emindi.Ama çocuk gece boyunca o kadar çok konuştu ki bir türlü araya giremedim.

-Buranın ambiyansını çok seviyorum arkadaşlarla hep geliriz, en çok da makarnasını seviyorum.

-Eee evet bende makarnayı çok sev...

-Ama italya'da bir makarna yemiştim hiç unutamam adamlar biliyor işi.Hiç italya'ya gittinmi?

-Şeyy gitmedim ama çok merak edi...

-Aaa mutlaka gitmelisin eşsiz bir yer. O ambiyans, o yapıtlar tarih akıyor her yerinden.Bence Avrupa'nın her köşesinden sanat akıyor ....................

-Mia iyi misin kıpkırmızı oldun?

-İyimiyim ?Harikayım sadece o Avrupa başına yıkılsın istiyorum. Aaaa bu ne böyle car car bi sus ben konuşcam iki dakka ne çene varmış ya!


Diyemedim tabi, "Makarna biraz acıymış ondan" dedim içimden o makarnayı kafasına atmak geçse de yapmadım. Ayıp :)

Sonra da bir daha görüşmedim çocukla tabi anlamadı neden olduğunu şimdi burayı okuyorsa öğrendi ama napalım, iki tarafta çok konuşunca yorucu bir hal alıyor güzelim sohbet:)

İki cambaz bir ipte oynar mı? oynamaz :)Sanırım en iyi kombinasyon, çok konuşan bir kadın, iyi dinleyici bir erkek :)))

Gününüz Güzel Geçsin Az Çalışın, Çok Para Kazanın :)

9 yorum:

  1. ahah bu olay bana uzun zaman öncesini hatırlattı. bir tanışma yemeğinde karşı taraf o kadar çok konuşmuştu ki ben gecenin sonunda bizi tanıştırana çok konuşuyor demiştim. o da bunu hemen çocuğa söylemiş. sonra 2.ci kez buluştuğumuzda baktım hiçç konuşmuyor:) bu sefer de o gidip arkadaşa bu akşam hiç konuşmadım:))

    YanıtlaSil
  2. bencede kombinasyon güzel,, bir de şu kombinasyona bayılırım ben..kavga ettiklerinde hep özür dileyen bi erkek:)

    YanıtlaSil
  3. Birşeye yorum yapacaktım ama şimdi hatırlamıyorum.Konudan konuya atlamanın etkisi mi?Hayır sanmıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Geçenlerde "1 Kadın 1 Erkek"te bir skeç vardı, adamla kadın arabada gidiyorlar, arabayı adam kullanıyor, kadın tabii makineli tüfek gibi konuşuyor, adam "Hadi tıp oynayalım" diyor, kadın ancak 20 saniye falan dayanıyor, sonra birden arabanın kornasına basıyor, adam can havliyle "Ne yapıyorsun!" diye bağırınca kadın "Ne var, kaybettin tıp oyununu!" diyerekten tekrar konuşmaya başlıyor, adam bu sırada lahavle çekmektedir...

    Bu skeci seyrettiğimin ertesi günü çok sevdiğimiz arkadaşımız olan bir çifte gitmiştik. Tabii benim çenemin düşeceği tuttu ve bu skeci anlatıp lafı biricik aşkımın çok konuştuğuna getirdim. Tabii ben hiçbir şeyin farkında olmayan bir muhabir gibi ilişkimizin röntgenini çekmiştim, ama ne büyük çam devirdiğimi eve dönünce anladım, hala da anlamaktayım!

    Kıssadan hisse: Kadınlar çok konuşsalar bile "çok konuşuyorsun" denmeyecek, en kısa zamanda 99luk bir sabır tespihi edinilecek...

    YanıtlaSil
  5. Stuven; Hepimizin başına geliyor sanırım bu. Erkeklerde ne yapacağını şaşırıyor aslında onlar da haklı :)

    Zeynep'cim ; Dimi ne güzel olur hatta haksız olsak bile özür dileyen onlar olsa :)

    Hayat; Konudan konuya atlama huyum gercekten çok fena ama bununla yaşamayı öğrenmeye calışıyorum :P

    Camillia; Thanks

    Coşkuncm; Bir kadın bir erkek muhteşem bir dizi izlerken kendimden o kadar çok şey buluyorum ki her kadın biraz zeynep aslında:)
    Bu arada şu sabır tessbihinden bulalım sana hayat boyu lazım olacak çünkü kim olursa olsun :)

    YanıtlaSil
  6. ehuhue evet konuşmayı o kadar çok seviyoruz ki boş zamanlarımızda bi de bloglarımızda konuşuyoruz :))

    YanıtlaSil
  7. fizik kuralları
    zıt kutuplar birbirini çeker, benzer kuutplar birbirini iter.

    YanıtlaSil
  8. hahahaha kesinlikle nil'cim o kadar konuşuyoruz üzerine birde yazıyoruz :)

    Sürüden ayrılan koyun : kesinlikle doğru :)

    YanıtlaSil