9 Aralık 2009 Çarşamba

E.L.F Alışverişim


E.L.F markasını bloglarda gördüğümden beri çok merak ediyordum. 27 Aralıkta ücretsiz gönderim fırsatlarını duyar duymaz siteye dalıp ilk E.L.F alışverişimi gerçekleştirmiş oldum.

İlk başta ürünlerin bu kadar ucuz olması (ürünlerin herbiri sadece 1,5 sterlin) içimde şüpheler uyandırsa da diğer blogger arkadaşların güzel yorumlarını dikkate alarak gözümü karartıp sipariş verdim :) Bugün elime ulaşan ürünlerden çok memnun kaldım özellikle ojeler harika, Bir dahaki siparişimde Dark Navy rengini mutlaka alacağım. Elime ulaşan allık fırçası gerçekten beklentilerimin üzerinde bir kalitede ama diğer studio fırçalarının çok daha güzel olduğunu duydum. Bir dahaki ücretsiz gönderim kampanyasında Fırçaların hepsinden birer tane almayı düşünüyorum.Ayrıca resimde gördüğünüz iki parlatıcı da hediye.CRM anlayışları takdire değer :)

E.L.F benden geçer notu kaptı :) Gönül rahatlığıyla sipariş verin derim :)

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım,aynı gün sipariş vermişiz ama benimkisi hala gelmedi :(

    YanıtlaSil
  2. saol tatlım bazılarınınki 5 günde ulaşmış benimki de geç kaldı diyordumki geldi :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan bende şimdi açıp bakacağım.=)

    YanıtlaSil
  4. Sechillcimm sende paylaş bakalım merak ettim neler aldınn bu aralar kozmetik alışverişlerim aldı başını gitti bunlar birs üre idare etmeli beni :)

    YanıtlaSil