4 Aralık 2009 Cuma

Kendini Bulmak İsteyenler İçin Serdar Özkan- Kayıp Gül


Bu aralar garip bir dönemdeyim.Hayatımda herşey harika gitmesine rağmen üzerimde sebebini bir türlü anlayamadığım bir duygusallık var. Bu yüzden pek yazmıyorum sadece okuyorum.Bu bir kaç ay içinde aklımda olan bir seyahati gerçekleştirmek,spora vakit ayırmak ve okumaya fırsat bulamadığım kitapları okumak istiyorum.

Her neyse ruh halimi anlatmayı bitirdiğime göre iki gündür elimden düşürmediğim bir kitabı paylaşmak istedim :) Eminim bu aralar Serdar Özkan ismini mutlaka bir yerlerde duymuşsunuzdur, Kendisi Kayıp Gül isimli romanın yazarı. D&R da kitaplar arasında gezerken bu kitabı alıp almamak konusunda çok kararsız kaldım, nedense öykü ilk başta bana çok klişe geldi.Ancak daha kitabın ilk sayfalarından itibaren bu önyargım uçtu gitti.Kitap Kayıp ikiz kardeşini aramak için San Francisco'dan İstanbul'a gelen Diana'nın ilginç hikayesini anlatıyor.Diana'nın büyüleyici yolculuğu sırasında satır aralarında hayatınızı etkileyecek ve sizi yönlendirecek öyle hayat dersleri buluyorsunuz ki, sanki "aslında hayat çok basit ve sadeymiş sadece ben karmaşıklaştırıyormuşum" diyorsunuz.

Lise yıllarında Simyacı'yı okuduktan sonra hayatımla ilgili büyük kararlar vermiştim. Üzerinden tam 6 yıl geçti dün gece Kayıp Gül'ü okudum ve yine hayatımı değiştirecek kararımı verdim.

Başkalarının onay ve takdirlerini kaybetmemek için sürekli onların beklentilerine cevap vermek zorunda kalıyordum.Ben artık ben olmaktan çıkıp başkalarının istediği ben olma yolunda hızla ilerliyordum.Bir başkası olma yolunda...

Ama bir süre sonra düşlerimi değil de ,başkalarının benim adıma seçtiği hayatı yaşayarak mutlu olamayacağımı anladım.Bu gerçeği anlamamı sağlayan yine sesi her geçen gün daha az duyulur hale gelen kalbim oldu....(Serdar Özkan'ın Kayıp Gül'den adlı romanından alıntı)


Ben yazı yazmak istiyorum. Nasıl olur ne kadar zamanda olur bilmiyorum ama bir şekilde hayatından , yaptığı işten mutsuz insanlardan olmak istemiyorum...

Yazmak istiyorum... Sadece Yazmak...

Teşekkür ederim Serdar Özkan :)

Düşler Gerçekleşecek Olanın Mayasıdır...

1 yorum:

  1. Miacım okuyup yarım bırakmıştım (hiç huyum değildir) senin yazını görünce 2. bi şans vericem ;)

    YanıtlaSil