28 Aralık 2009 Pazartesi

Kış Etkinlikleri

Şimdiden söyleyeyim bu yazımda yok yok... Film önerisi,Kitap önerisi, Yeni mekanlar yeni lezzetler,indirim haberleri,en son sergiler... "Kış çok sıkıcı, mutsuzum ,depresifim!" diye söylenmeyi bırakıp kendimi dışarı attım :)

1) Türk Filmi Patlaması:

Bu aralar bir Türk Filmi patlaması yaşanıyor ve çoğu şaşırtıcı derecede başarılı bence.İsmini bile anlamadan gittiğim Vavien filmi izlediğim en ilginç Türk filmlerinden biriydi. Vavien diyince, romantik fransız filmleri tadında birşey beklediğimi itiraf etmeliyim ancak Vavien bir elektrik sisteminin adıymış :) Filme girerken yine bir Burhan Altıntop izleyip izlemeyeceğimi merak ediyordum maalesef korktuğum başıma geldi. Burhan karakteri Engin Günaydın'ın üzerine yapışıp kalmış ne yazık ki. Binnur Kaya'ya gelince Bir kez daha beni kendine hayran bıraktı bir kadın bu kadar mı doğal bu kadar mı gerçek olur. Kocasına aşık, yemek yaparak ilçesine yardım etmeye çalışan, saf, bir güzel sözle yüzünde güller açan Sevilay karakterini canlandırıyor Binnur Kaya...Filmi izlerken Binnur Kaya'nın oynadığı karakterleri gerçekten yaşadığını düşündüm...Tavırları,mimikleri tam anlamıyla muhteşem... Vavien bir başyapıt olmasa bile kesinlikle izlenmeye değer...

2)Gülse tarzı Mizah:


Haftasonu aktivitelerimden biri Gülse Birsel'in yeni kitabını okumaktı. "Velev ki Ciddiyim!" Gülse Birsel'in diğer kitapları gibi yaşam yazılarından oluşuyor.Ancak bu kez korkmadan siyasilere küçük taşlar atmış çok da iyi yapmış :) İçten ve samimi diliyle sizi alıp götürecek zaman zaman da kahkahalar attıracak bir kitap, çerez niyetine bir günde okuyabilirsiniz...


3)Akıllı Alışveriş :
Bu aralar alışveriş konusunda kendimi kaybettim. İndirimler insanın aklını başından alıyor. Mango'da indirimin %70 e ulaştığının haberini duyar duymaz koştum :)Bu arada kuşlar bana Zara'nın Yılbaşından hemen sonra indirime gireceğini söyledi.Bu aralar biraz şımarıklık yapmanın tam zamanı.

4)Alışveriş Sonrası Keyfi:

Mağazaların içinde kendimizi kaybettikten sonra Gloria Jeans'te biraz soluklandık. Yeni denediğim Karbeyaz'ı çok sevdim. Hindistan cevizi ve beyaz çikolatadan oluşan sıcak içeceğin tadı Malibu'yu andırıyor.Kışın favorisi olmaya aday. Yalnız Kreması biraz fazla kalori açısından tam bir bomba :)))

5) Çin Yemeği Harikası:Küçükken filmlerde görünce falan çok özenirdim "Hey dostum bu gece sadece çin yemeği sipariş edip film izleyelim" derlerdi nedense o kutunun içindeki makarna bana çok farklı gelirdi. Televizyondaki aileler çin yemeği yiyip , geç saatlere kadar film izliyorlar ama annen bamya pişirmiş :) Noodle hayranlığım bunradan geliyor olabilir:P Gerçi Amerika'da çinli çok çin yemeği ucuz buradaki fahiş fiyatlara satılmıyor :) işte tam bu noktada Cihangir NU NOODLE ile tanışıyorum. Cihangir'deki bu küçücük dükkan harikalar yaratıyor, ben klasiklerden vazgeçemediğim için tatlı ekşi soslu, tavuklu noodle tercih ettim ama Jumbo Karides ve istiridye soslu Noodle'ı herkes öve öve bitiremiyor. Siteye göz atmak istersenizBUYRUN bakalım evlere servisleri de var.



6)Islak Günler:

Uzun zamandır sergilerden uzak kalmıştık ki yolumuz Teşvikiye Sanat Galerisine düştü.
Islak Günler oldukça sıradışı bir sergi Türk çağdaş sanatının 14 sanatçısını bir araya getiren sergi suyun eğlenceli halini gözler önüne seriyor. Merak edenler mutlaka ziyaret etsinler. Sergi 16 Ocak'a kadar Teşvikiye Sanat Galerisinde...

Kim demiş Kış sıkıcı diye hadi bakalım çıkın battaniyelerin altından :)

4 yorum:

  1. Nu noodle'ı çok merak ettim. İlk fırsatta deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  2. Kitabı aldım hemen ama henüz okumadım dediğin gibi hemen biter;)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir yazı teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Ayşe; Kesinlikle tavsiye ederim benim yerime de ye lütfen :)

    Yıldızcım çerez bir kitap gülümsetiyor insanı :)

    İnci ; Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil