1 Aralık 2009 Salı

Sıcacık Kulaklar, Kesintisiz Müzik Keyfi !



Sizde benim gibi bir müzik tutkunuysanız,Kışın kulaklarınızı sıcacık tutarken aynı zamanda size kesintisiz müzik zevki yaşatacak Neff'in örgü işlemeli kulaklıklarına bayılacaksınız.

Kaykay, surf ve snowboard tutkunlarının yakından tanıdığı markanın piyasaya sunduğu bu güzellikler Amerika'da 42$'dan satışa sunulmuş.Türkiye'ye gelene kadar üç kış gelip geçeceği için Amerika'ya yolu düşenlere sipariş vermek en akıllıca çözüm gibi görünüyor :)



10 yorum:

  1. Ben bir aralar bunun müziksiz olanlarını satıyordum 3 liradan :) Bayanlar kapış kapış alıyor giddigidiyor da. Az satmadım.:) İsterseniz bununda daha ucuzunu ve bunun kadar kalitelisini bulurum.. :)

    YanıtlaSil
  2. Ay çok güzelmiş şirin şirin gezeriz sokakta :)

    YanıtlaSil
  3. Eneee.. Benim annem örer ki bundan.. :D

    YanıtlaSil
  4. harika bişeymiş ya! ben bunu kulağımdan hiç çıkarmam ki :)

    YanıtlaSil
  5. çok sevimliler canım,işlevide güzel hem kulakları hem içi ısıtıyor hihi:)

    YanıtlaSil
  6. ouuwww cok güzellermiş..!!

    YanıtlaSil