22 Aralık 2009 Salı

Siyah Oje Forever :)




Biz kadınlar erkeklerin sevmediği her türlü şeye bayılıyoruz :) XL gözlükler, Ugg botlar, Kürklü yelekler vs, vs diye uzayıp giden bir liste yapmamız mümkün! Siyah Oje de bunlardan biri.Erkek arkadaşlarımdan "sürme şunları". diye yüzlerce uyarı almama rağmen, siyah ojelerimden vazgeçmeyi düşünmüyorum. Bence kısa tırnakta çok asil duruyorlar. Sinem benden siyah oje önerisi istemiş. Buyrun bakalım benim en sevdiğim 3 siyah oje...



1)Chanel Satin Black: Ojelerin şahı diyebilirim, rengi, dokusu mükemmel ayrıca hemen kuruyor.

2) E.l.f: E.l.f markasıyla yeni tanışmama rağmen çok sevdim, rengi tam istediğim gibi mat siyah.

3)O.p.i : Mat oje seviyorsanız opi'yi kesinlikle tavsiye ederim. Ben e-bay'dan almıştım ,Türkiye'de Sephora'da bulabilirsiniz.

Gününüz Güzel Geçsin :)

8 yorum:

  1. hihi:)Çok doğru bir tespit Miacım,gerçekten erkeklerin çoğu değişikliğe pek açık değiller sanırım,benim sevdiceğimde hiç sevmez ojede siyah gece mavisi gibi renkleri:))Yine burdan şu sonuç çıkıyor galiba,kadınlar kadınlar için giyiniyor,süsleniyor:)"sevgilim senin için süslendim" cümlesi külliyen yalan:)))

    YanıtlaSil
  2. Ben XL gözlükleri, kürk yelekleri ve UGG botları hepsini çok severim ama simsiyah oje bana kolaycılığa kaçan bir çözüm olarak geliyor. Siyah yerine kopkoyu bir kan kırmızısı veya şarabi bordo renkleri daha güzel bence, çünkü ojeniz bu renk olursa rujunuz da aynı renk olabilir!

    Fotoğraflara dikkat ettim, siyah ojeli bu hatunların hepsinin dudakları naturel tonlarda. Yaşasın oje-ruj kardeşliği!

    YanıtlaSil
  3. Duygu'cum kesinlikle katılıyorum aslında kadınlar sadece kadınlar için güzel görünme derdinde :)

    Coşkun; koyu kırmızı ve bordo tonlarını bende çok seviyorum ama siyahın yeri ayrı bende. Bu arada bu konuda bir erkeğin fikrini almak çok hoş oldu teşekkürler güzel fikirlerin için :)

    YanıtlaSil
  4. siyah ojeli ellerimle yazıyorum: h&min hello kitty koleksiyonunun siyahı da süper :)

    YanıtlaSil
  5. ehehe annemm öperim tesekkurler bi de ben sey istiyorum miray; bunu bna yılbası hediyesi olarak alsana nolurrr nolurr :P:P :)))

    YanıtlaSil
  6. Süper tesbitler doğrusu Miraycım,biz neleri seversek onlar zıt yönde nefret halinde:)

    YanıtlaSil
  7. Ahh be kürecim şu H'm in yokluğunu hatırlattın yine bana :)

    Sinemcim seç birini hangisini istersen :)

    Yıldız'cım biz birbirimiz için süslenmeye devam edelim boşver :)

    YanıtlaSil
  8. I really love your website.. Great colors & theme.
    Did you make this amazing site yourself? Please reply back as I'm trying to create my own blog and would like to learn where you got this from or what the theme is called. Many thanks!

    My homepage diagnostic medical sonography technician salary
    Visit my web page radiology schools

    YanıtlaSil