19 Aralık 2009 Cumartesi

Yağmurlu Bir Hafta Sonu Planı;AVATAR 3D


Uzun zamandır Avatar filminin gelmesini bekliyordum. Genelde Böyle heyecanla beklediğim filmleri ilk gün izlemek nasip olmaz bana:) Bu yüzden Avatar gibi herkesin merakla beklediği bir filmi, gösterime girer girmez izleme umudum hiç yoktu. Ama bir mucize oldu ve dün gece 00:15 seansına bilet bulduk :)

Arkadaşım Çağrı ile patlamış mısırımızı alıp, çirkin 3d gözlüklerimizi taktıktan sonra girdik salona...

Film Navi topluluğunun yaşadığı Pandora adlı gezegende geçiyor. Bu gezegendeki zenginlikleri kullanmak isteyen insan ırkı, bölgeyi ele geçirmek için Navi halkını bölgeden göndermeye çalışıyor. Bunun için de yarı felçli olan savaş gazisi Jake Sully, kendisinin klonu bir Navi'ye bağlanarak halkın içine karışmaya ve onların güvenini sağlamaya çalışıyor. Ancak işleri planlandığı gibi gitmeyen Jake gün geçtikçe kendini navi halkına daha yakın hissediyor ve onları korumak için insan ırkıyla amansız bir mücadeleye giriyor.Konu kısaca böyle...

Filmdeki doğa manzaraları beni gerçekten çok etkiledi. 3d olarak izlendiğinde sanki ormanların içinde yürüyor, şelalelerin içinden geçiyor gibi hissediyorsunuz. Daha önce izlediğim 3d filmler gözümü yorduğu için pek hoşlanmamıştım.Ama bu kez 3 saat boyunca bir an bile kendimi filmden alamadım, gözlerim hiç yorulmadı!Filmdeki espriler oldukça hoş ve yerindeydi. Yalnız filmden sonra arkadaşımla uzun bir süre Navi halkının diliyle dalga geçtik zira Navi dili, "hööösstt!" ve "hööyt!" kelimelerinden oluşuyor. Zılgıt atan Navi kadınları da ayrı bir konu :)

Filmi kesinlikle çok sevdim, bu yağmurlu haftasonunda ne yapacağım diye düşünüyorsanız Avatar'ı görmenizi tavsiye ederim...

Ps: Filmden önce dağıtılan 3D gözlüklerin çıkışta neden toplandığını anlayamıyorum. Ne yapacaksın o gözlüğü demeyin :) Madem gözlükleri geri alıyorlar o zaman niye bilet alırken ayrıca gözlük ücreti veriyoruz? :)

Keyifli Bir Hafta Sonu Geçirmeniz Dileğiyle...

7 yorum:

  1. ben daha evvel 3d gözlüklerle izlemedim merak ediyorum doğrusu!
    ama tesbit doğru canım parasını verdiğin şeyi geri niye alıyolar:)

    YanıtlaSil
  2. Zeynep'cim : fırsat bulursan mutlaka izle gercekten çok begendim.

    Tom; bir dahakine kaptrmam gözlüğümü retro nede olsa :)))

    YanıtlaSil
  3. gözlük meselesine cok sinir oluyorum ben de. hatta en son ice age 3'e gittigimde arkamda durumlarının cok iyi olmadıgı belli olan bi baba ogul vardı. cıkısta kendi aralarında biraz isyankar ama son derece kibar bi sekilde o zaman neden parasını odedik demislerdi. son derece sacma bi durum gercekten!

    YanıtlaSil
  4. Kürecim bende bir keresinde küçük bir çocuktan almak için uğrastıklarına şahit oldum. Bırak oynasın çocuk çok mu değerli o gözlük anlamıyorum :)Kesinlikle saçma :)

    YanıtlaSil
  5. film harikaydı.3 boyutlu izlemediğim halde bu kadar etkilendiysem,3 boyut bende ne etki yaratır bilmiyorum...

    YanıtlaSil