9 Ocak 2010 Cumartesi

Anlat Kendini!



Bu mimi çok uzun zaman önce yapmam istenmişti kim yollamıştı ne yazık ki hatırlamıyorum şu anda. Sevgili HAMLET 'in blogunda görünce ve bu gece uyku tutmayınca, cevaplamaya karar verdim :) Kendimi 100 maddede anlatmamı istiyor mim hadi bakalım başlayalım...

1. Kesinlikle Çok şeffaf biriyim beni çözmek çok zor değil
2. Çok sıcakkanlıyım ama karşımdakini sevmezsem buz gibi olabilirim
3.Kendimi anlatmaya bayılırım o yüzden mim tam benlik :)
4.Çok konuşuyorum
5. Çok düşünüyorum
6. Bazen o kadar hızlı konuşuyorum ki karsımdaki "biraz yavaş vaktimiz var daha" diyerek uyarmak zorunda kalıyor beni.
7. Küçükken Kıyamet gününün gelmesinden manyak gibi korkardım, bir süre her sabah kıyamet kopcak hepimiz ölüceeez diye uyandım.
8.Her gün farklı hayallerle uyanıyorum.
9. Kışın ellerim, ayaklarım çok üşür.Kansızlık gibi saçma bir sorunum var.
10. Çok su içerim annem elimde bardak görünce yinemi içtin bütün suyu diye kızar:)
11. Gelecekle ilgili tek isteğim mutlu olmak çok para, yada statüyü umursamıyorum.Mutlu olacağım işi yapmalıyım sadece.
12. Babama tapıyorum. Bazen çok üzüyorum ama hayatta benim için en önemli insan.
13. Annemle çoğu zaman atışsakta ikimizinde karakterinin çok baskın olmasından kaynaklanıyor.Benim kadar güçlü bir kadın :)
14. Güçlüyüm diyorum ya bazı bazen çok güçsüz ve duygusal oluyorum
15. Duygusal olduğumu itiraf etmek çok zordu...
16.Yok yok hayır duygusal değilim :)
17.Hiç aşık olmadım , çok değer verdim çok sevdim ama ayaklarım hiç yerden kesilmedi.
18. Aşık olmak istiyorum.
19.Bu aralar olabilir gibi hissediyorum :)
20.Fazla iyi niyetliyim. Bu övündüğüm değil aksine üzüldüğüm bir özelliğim saf olacak kadar iyi niyetliyim.
21.Bu iyi niyet yüzünden şahane kazıklar yedim.
22.Dostlukların önemli olduğunu düşünüyorum ama özünde yalnızsın geçen yıl bunu anladım.
23.Küçükken şarkıcı olmak isterdim Lise sona kadar bu hayalim devam etti.
24.Marketing okumama rağmen gazeteci olmak istiyorum.
25.Gazeteci olacağım!
26.İsim hafızam çok kötüdür birileriyle tanıştırıldığım an karşımdakinin adını unutabilirim.
27.Koku hafızam ise garip bir şekilde güçlüdür kokusu aklımda kalmış bir insanın yuzunu hatırlamakta zorlanırken kokusu dün gbi aklımdadır.
28.Türkiye şartlarına göre düşüncelerim insanlara fazla avrupai gelebilir. Gelenekselci bir bakış açım yok hayata.
29.Hayata karşı cesurum, risk almayı seviyorum.
30.Bazen fazla risk alabiliyorum 5 yıl önce yaptığım bir çok şeye nasıl yapmışım diye hayret edebiliyorum.
31. Yemek yemeyi çok seviyorum
32.Ancak hayatım zayıflamaya çalışarak geçiyor.
33.En büyük hayalim dünyayı gezmek.Sırasıyla New York, Cape Town, Barcelona, Paris en çok görmek istediğim şehirler.
34.İlşkilerde zor biriyim.
35.Arkadaşlıklarda çok iyiyim bu yüzden erkek arkadaşımın en yakın arkadaşım olması gerek.
36.Sinirli değilim ama ara sıra çabucak parlayabiliyorum sönmemde kolay oluyor.
37.Siyasetle çok fazla ilgim yok sebebi bizi gercekten yönetebilecek birinin olmadığını düşünmem.
38.Kitap okumayı çok severim küçüklüğümde bile teyzemin dergilerini,kitaplarını önüme döker hepsini okurdum. Feminist bir tarafım varsa 9 yaşında Duygu Asena'nın yazılarını okuduğum için olabilir.
39.Babannem Feminist mi olcaksın başımıza diyince 2 saat feminizmi anlatmaya çalışıp sonra vazgeçtim :)
40.Kıskanç değilim ne arkadaşlıklarımda ne de ilişkilerimde. Kıskançlığın bir sevgi göstergesi olduğuna inanmıyorum.
41.Seni seviyorum lafının büyütülmesini anlamıyorum. Bugüne kadar sevdiğimi söylemekten hiç korkmadım.Sevdiğini gurur yapıp söylemeyen insanın egosunun büyük olduğunu düşünüyorum.
42.Bazen hayatın benimle dalga geçtiğini düşünüyorum.Herzaman başıma komik olaylar geliyor en trajik anlarda bile.
43.Ağlayınca burnum kızarıyor.
44.Her kadın gibi ara sıra drama kraliçesini oynayabiliyorum. Önemsiz bir şey yüzünden hayatım iğrenç diyebiliyorum ama hemen geçiyor :)
45.Blog yazmamın sebebi anlatacaklarımın hiç bitmemesi
46.Bir keresinde gece o kadar uzun süre konuşmuştum ki konuşurken sızıp kalmıştım :)
47.Geri dönmek istediğim tek yaş 19.
48.Farklı bir zamanda yaşama şansım olsaydı 70'ler olurdu.
49.En sevdiğim yemek taze fasulye. Tek geçerim :)
50.En sevdiğim içki Kırmızı şarap.
51.Bu mimi gece 3:30 da yapıyorum uykusuzluktan öleceğim.
52.Kimseyi yargılamam. Ne olursa olsun, ne yaparsa yapsın.
53.Hayatıma insanları çok zor alır, çok zor çıkarırım, çıkarsa da bitmiştir zaten.
54.Mühendisleri sevmem diye garip bir tavır takınmama rağmen bütün erkek arkadaşlarımın mühendis olması güzel bir ironi.
55.Sayısal zekam gerçekten korkunç. Rakamlarla aram hiçbir zaman iyi olmadı.
56.Eleştirel bir zekaya sahibim sorgulamadan hiçbirşeyi kabullenemiyorum.
57.Bunun yanında yaratıcı olduğumu düşünüyorum.
58.Karanlıktan korkuyorum küçük bir ışık yakmadan uyuyamıyorum
59.İspanyolca öğrenmek istiyorum.Bir gün ana dilim gibi konuşacağım.
60.Çok ciddi ve alıngan insanları sevmiyorum bence hayat komik ve tadını çıkarmak gerekiyor.
61.Yine kendini çok farklı sanan insanları da sevmiyorum ezberlenmiş düşüncelerle konuşup çok şey biliyormuş havasındaki insanlara ise tahammül edemiyorum:)
62.Filmlerde uyanınca süper görünen hatunlara sinir oluyorum ben uyanınca yüzüm garip bir şekilde şiş oluyor.
63.Esmer tenliyim ama yazın en yüksek koruma faktörlü kremleri sürüyorum ki çok yanmamayım yoksa Kibariye'ye dönüyorum.
64.Sokak dövüşü öğrenmek gibi bir fantaziye sahibim.
65.Cihangir'de bir teras katı istiyorum. Arkadaşlarım gelsin gitsin hep mutlu olayım o teras katında.
66.Ersin Karabulut'la tanışıp saatlerce muhabbet etmek istiyorum.
67.Lise 1 de Teoman'la tanışmıştım ama o zaman ergenliğin doruğunda ve çok çirkindim. Şimdi tanışsaydık belki çoluk çocuğa karışırdık :)
68.Küçükken teyzem en büyük idolümdü. Her zaman bakımlı, bekar güzel bir iş kadını... Evlendiğinde çok büyük hayalkırıklığına uğramıştım:)
69.Yine de teyzem en büyük idolüm herşeyi zamanında ve güzel yaşadığını düşünüyorum.
70.Herkes bağlanmaktan korktuğumu söylüyor oysa ki korktuğum özgürlüğümü kaybetmek birlikte özgür olacağım bir adama bağlanabilirim.
71.Kariyer planlarımı büyük bir şirkette staj yaparken değiştirdim. Hayatımı büyük cam ofislerde takım elbiseli insanların içinde mutsuz olarak geçirmek istemiyorum. Düşlerimin peşinden gideceğim.
72.Bebekleri seviyorum, ama bence çocuklar sinir bozucu büyümesinler hiç :)
73.Küçükken Babannem bana öyle korku filmi tadında bir masal anlattı ki bir daha asla masal dinlemek istemedim :)
74.Soft rock sevmeme rağmen ara sıra kendimi Demet akalın, Hande yener,Serdar ortaç dinlerken buluyorum :)
75.Küçükken Show Tv'nin jeneriğinden korkuyordum geçenlerde youtube'da buldum hala korkuyorum :)
76.Şeker Kız Candy favori çizgi filmimdi. Şimdi bakıyorumda pembe dizi tadındaymış ama yinede güzeldi :)
76.Yine Küçükken filmlerdeki oyuncuların öpüştüğüne inanmazdım. Dudaklık takıp öpüşüyorlar diye düşünürdüm. Dudaklık neyse ?:)
77.Lisede Christina Aguilera hayranıydım. Gecen sene Var mısın Yok musun? için geldiğinde izlemek için stüdyoya gidip konuk olmaya calıştım ama başaramadım :)
78.Sade bi kızım süslü cümleleri ya da lafı dolandırmayı sevmem.
79. En kötü özelliğim çok sabırsız olmam her şey hemencecik olsun istiyorum
80.Eleştiriye açığım...
81.Yaz yaz bitmedi bunlar :)
82.Zoru seviyorum. Kötüyüde seviyorum.En azından kendim kadar kötüyü.
83.Yalan söylerken hemen açık veriyorum bu konuda çok kötüyüm üzerinde çalışmalıyım.
84.Asla yalan söylemedim diyen insanlara kocaman kocaman gülüyorum :)
85.Romantizm anlayışım güller ve kalplerden ibaret değil. Beraber kitap okumak bile romantik benim için.
86. Huzurlu ilişkileri seviyorum aşırı doz tutku bana göre değil hatta boğucu.
87.3 tane dövmem bir tane piercingim var. Bir Dövmem hariç hepsini çok seviyorum.
88.Dövmem olması asi olduğum anlamına gelmiyor:)
89.Bir kez sarışın olmaya çalıştım bir daha asla yapmayacağım çok korkunç :)
90.Modayı seviyorum moda dergilerinin içinde kaybolmayı da.
91.Hayatımda en çok etkilendiğim kitap Simyacı. Hayata bakışımı etkilediğini düşünüyorum.
92.Issız adam filminde hıçkırarak ağlamıştım:)
93.Çok sakarım Düz yolda yürürken düşebilirim.
94.Ayaklarıma kırmızı oje sürünce mutlu oluyorum.
95.iSTANBUL'u çok seviyorum. Hersabah okula giderken otobüste uyurken tam köprüde gözlerimi açıp ne kadar şanslı olduğumu düşündüm hep boğaza karşı.
96. Bu şehri bırakmak istemiyorum kalabalığını,gürültüsünü,karmaşasını,insanlarını herşeyini seviyorum.
97. Hiç hayvan besleyemedim. Kendi evim olunca bir kediş almak istiyorum adını da Lokum koyacağım.
98.2010'un çok güzel olacağına inanıyorum evet gerçekten umutluyum :)
99. Bitiyor galiba oysa daha anlatacaklarım vardı :)
100.Hayatımdaki bazı insanlar çok değerli ve hepsini ayrı ayrı çok seviyorum... Geceleri kendim için dua ederken onlar içinde ediyorum yanımdan hiç ayrılmasınlar diye...

That's all :)

11 yorum:

  1. Show tv jeneriğine çok güldüm benimde aklımda dırın dırın dırın gibi bişiydi:p

    YanıtlaSil
  2. Tatlı cadı; Gerçekten çok korkunçtu ama bide o korkunç müzikle beraber siyah ekranda bi yuvarlak yanıp sönüyordu bak yine tüylerim diken diken oldu :D

    YanıtlaSil
  3. 67 ve 76 . maddeler :D
    çok tatlı birisin yalnız :D

    YanıtlaSil
  4. Badekizi ; O senin tatlığının teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. sıkılmadann hepsini okudum ve bunu biliorum, bunu biliorum derkennn bilmediim bişe olmadıına karar verdim..:)

    YanıtlaSil
  6. teoman ve kravat.... ah o gece aslında seni görmüştü ama arada mesafa vardı bu seferde..... :D seni özledim miaa :D

    YanıtlaSil
  7. Bazı maddelere oha bende ya oldum bu arada anlatımına koptum cicim :)

    YanıtlaSil
  8. yalan yok 3-5 madde atlaya atalaya okudum :| 100 madde çok bunu birilerinin sadeleştirmesi lazım. ne bileyim mim olayına alışamadığımı söylemiştim ama 100 maddede kendini anlat demek adamı öldürür. hani din derslerinde namaz 55 vakitmiş de 5 vakte indirilmiş gibi bir söylenti vardı ya işte bu mimide öyle birşey olmalı. 100 değilde 10 maddeye düşürülmeli.

    YanıtlaSil
  9. cihangir'de çatıkatı:)ne ilginç bir tesadüf tatlım,bende hep bunu istemişimdir nedense:)

    YanıtlaSil
  10. F.f; Tatlım hepsinde yanımdaydın zaten seviyorum seni :)

    Piglet Şu an kim olduğunu bir türlü kestiremediğim için çıldıracağım nolur ismini yaz :)

    Eda'cım teşekkür ederim cicim :)

    Sürüden ayrılan koyun; bende ilk başta 100 madde nasıl yazıcam diye düşündüm durdum ama sonradan acayip sardı tavsiye ederim :)

    Duygucum;En çok istediğim bu sanırım aynı hayali paylaşmamız ne kadar güzel :)sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Kendinizi çok içten ve samimi bir şekilde anlatmışsınız. Keyifle okudum.

    YanıtlaSil