4 Ocak 2010 Pazartesi

Ayşe Özyılmazel Kankam Olur!


Ünlülerle olan ilişkimiz gerçekten çok acayip.

Eskiden ünlüler insanüstü varlıklar kabul edilirken şu an Rihanna pastalı börekli kadın sohbetlerinde "Rihanna'nın bikinili fotoraflarını gördünüz mü ? bende bu kadar selülit yok, birde dünyaca ünlü star olacak o kadar parası var hala selüliti var tüühh boyu posu devrilsin!" tadında dedikodulara maruz kaldığını bilse ne düşünürdü?

Şimdilerde herşey fazlasıyla şeffaf. Bir tıkla ünlü insanların Twitter'dan neler yaptığını görebiliyor hatta cevap bile verebiliyorsunuz. Geçenlerde Twittera cikleyen Ayşe Özyılmazel'e benim listemden biri cevap yazmış "Bak Ayşeee bence öyle yapmamalısın böyle yapmalısın" falan diye :) Eee Ayşe'de seni çok taktı! Böyle yazınca ünlülerle arkadaşmışız gibi mi geliyor acaba? Geçen gün Okan'la konuştuk hani şu bizim Okan canıım , Bayülgen olan.... Kadın hakları konusunda derin bir sohbet ettik." Nerede? Twitterda!!! :)

Anlıyorum ünlü birine yakın olmak güzel falan ama kanka olmaya çalışmak niye :) Mesela ben Gülse Birsel'le tanışmayı çok isterdim.Hatta ne tanışması beraber eve çıkalım ,bütün gün gülelim, eğlenelim hayat şen şakrak geçsin. Ama gerçek hayatta bi tanışsak "Ee Merhabaa Gülse hanım ailecek beğenerek izliyoruz sizi!" falan derim heralde, sonuçta bir sınır var aranda. Ama Twitter'da Gülse "Çay içiyorum" yazsa altına "Gülseee yapma dostumm çay uykunu kaçırır bu saatte süt iç ehehe" yazabilirsin.

Ünlü insanların gerçekten ünlü olduğu sokakta görünce "Aaa baksana şu Yaprak Dökümünde oynayan çocuk değil mi? haydi gel imza isteyelim!" denildiği günleri geri istiyorum.

Ayşe tweet yazmış durun şuna bir cevap yazayım :)

Gününüz Güzel Geçsin...

16 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ayyy inanmıyorum ya dün akşam tanığıım bir arkadaşıma Ayşe özyılmazel benim arkadaşım olur dedim inanırmısın yani yalan söyledim üztüne de bu yazıyı görünce şok oldum şokkkkkkkkkkkkk hahaha :))) ayy napalım ya kendi egomusu tatmin etme ynetimi ünlü insanları tanıyormuş gibi yapmak hoşumuza gidiyor. Valal ben bu yalanı söylerken pek mutlu oldum :))) ama yalancının mumu yatsıya kadarmış bak nasılda karşıma çıktı. :))ama bir daha yapmam biri sanki beni gözetliyomuş gibi oldum gerçi biri hepimizi izliyor ve al sana diyor..

    YanıtlaSil
  3. evet haklısın Mia
    sanal dünya böyle bişi işte :)

    YanıtlaSil
  4. Sinem'cim cevap alıp almamak değil mesele. Konunun ana fikri ünlü insanlara ulaşmanın ne denli kolay olduğu bugünlerde :)

    Adsız'cım içime doğmuş sanırım :)) Hepimiz ünlü bir arkadaş istiyoruz sanırım bende küçükken ebrı gündeş benim teyzem diye mahalledeki çocuklara hava atmıştım hahaha :)

    Vintageponycm; Sanal Dünya dimi gerçekle sanalı ayırmakta zorlanıyoruz artık :) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. eheueheueue super olmusssss :)))
    dogru walla :)

    sevgiler sana .)

    YanıtlaSil
  7. bu yazından sonra artık iyice profesyonel yazar oldugundan suphelenmeye basladım :) kalemini gercekten cok begeniyorum..

    YanıtlaSil
  8. şimdi bu durumda sen gazetede yazmaya başladığında bende bu dediklerini yapabilicekmiyim diye merak etmiyor değilim ayyy bak heycan yaptım =))

    YanıtlaSil
  9. nekadar acı onlar için değil mi..örneğin bana insanlar aa zeynep değil mi o desin..aaa şu dizide şunun karısı fatma demesin:)

    YanıtlaSil
  10. miacım yazılarını okumaya başladığımdan beri hayranınım=)çok güncel ve toplumsal olaylar üzerinde duruyorsun..öncelikle tebrik ederimm.. sonraaaa şu konuya gelince nokta atışı yapmışsın zaten gediğine oturmuş ama benim de eklemek istediğim birkaç şey var ;
    -ünlülerle içli dışlı olmak bazısına hoş gelebilir,çünkü böyle kişiler facebooktaki arkadaş sayılarının fazlalıgıyla twitter da kaç kişinn onları takip ettiğyle ve hangi dilleri ne kadar bildikleriyle övünen tiplerdir.e bi de ünlü bi kaç kişiyle konuştularmı dı değmesinler keyiflerine =)onlardan sosyali ve havalısı olamaz..
    -ikinci olarakk böyle insanlar başkalrının yazılarına yorum yaparkenn çok canaykın yavşak bi tavır sergilerler çünkü o yazıyı yazan kişii de onların arkadşıdır ve kaybederse twitterda takip kişi sayısı azalır üzülür müzülür...hadi devam etmiyim daha fazla sonra yunus günce de kızmasın bana kankama sarıyosun diye..napıyım benim hiç ünlü arkadaşım olmadı böğüre böğüre ağlayasım var :/

    YanıtlaSil
  11. Gia'cm ; Çok teşekkür ederim sevgilerr :)

    Kitty'cim sen böyle yazdıkça benim daha çok çalışıp daha çok yazasım geliyor çok teşekkür ederim tatlım inşallah ilerde prof olurum :)

    Gökhan'cım ; Yazarsın sende :))Yunus günce'ye, bana :))

    Zeynepcim; Hiç o yönden bakmamıştım gercekten ismin yerine dizide oynadığın karakter olarak tanınmak tuhaf olmalı...

    Adsızcm; Önce çok teşekkür ederim içimden gelenleri yazmaya çalışıyorum, açıkcası çok şey bildiğimden yada düşündüğümden değil içimden geçenleri sizle paylaşmaya çalışıyorum sadece...İkinci olarak üzülme buluruz bizde ünlü birer arkadaş...:)))

    YanıtlaSil
  12. tamam ozaman bak tanımazsın filan sonra elimdeki fotoğrafları basına veririm sen uğraşırsın =))))

    YanıtlaSil
  13. Bence ünlü insanlar da ünsüz insanlara daha kolay ulaşıyor.

    YanıtlaSil
  14. Henuz yeni yeni ciklemeye baslayan bana soylenmiycekti bunlar:))

    YanıtlaSil
  15. Mia sen çok yaşa emi şekerim he ya aynen öyle bende anlamıyorum yahu Gülben'in twittine baktım şöyle bir amanın alem yahu insanlar, sanki kanka olacak milletle :) Twitter'da ağzı olan konuşuyor be şekerim saçma sapan tiplerde var ama senin gibi aklı başında tipler olsa ilk açıldığında açtığım hesabımı aktif ederim :) Ben Friend Feed'de varım o da ayda yılda bir yani orada en azından görsellerde oluyor takibi de kolay neyse ben kaçar çenem düştüm cicim nice senelere mucxx

    YanıtlaSil
  16. Bahri K. ; Ünlü insanlar ünsüz insanalara ulaşmak ister miki? :)

    Madammoda; Benimde hesabım var bende cikliyorum arada :)

    Edacım;Bende de friend feed yok o kadar cok sosyal ag varki takip edemiyorum yahu :) İyi seneler canımm muck :)

    YanıtlaSil